Wednesday, 22 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳ - 15 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 48901
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1403 - 4:29 |

گرامیداشت روز معلم در رادیو صبا

گرامیداشت روز معلم در رادیو صبا

رادیو صبا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری در برنامه های منتوعی به گرامیداشت روز معلم می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، این شبكه رادیویی به مناسبت روز معلم در برنامه های «كوك آوا، صبامك، ماجرا، مشتاق دیدار و زنگ انشا» به گرامیداشت روز معلم می پردازد.
روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برنامه موسیقی محور «كوك آوا» با پخش ترانه و موسیقی مقام معلم را گرامی می دارد ، این برنامه ساعت ۶:۱۵ تقدیم شنوندگان م شود.

برنامه مخاطب محور «صبامك» با اجرای پیشكسوتان رادیو با خوانش پیامك‌های مخاطبان و پخش طنز آهنگ به گرامیداشت روز معلم می‌پردازد.
این برنامه ساعت ۸:۳۰ تقدیم مخاطبان می‌شود.

ویژه برنامه مستند «ماجرا» ۱۲ اردیبهشت به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و روزمعلم به سراغ ماجرای روز معلم قبل از شهادت استاد مطهری می پردازد.
این برنامه ساعت ۱۱ از رادیو صبا پخش می‌شود.

برنامه فرهنگی «مشتاق دیدار» با روایت امیرحسین مدرس با خوانش داستان درباره معلم های فراموش نشدنی روز معلم را گرامی می دارد.

این شبكه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.
علاقه‌مندانی كه دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.
انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.
زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.