Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 37311
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 07 آبان 1401 - 13:37 |

گرامیداشت روز نوجوان در «رادیو صبا»

گرامیداشت روز نوجوان در «رادیو صبا»

برنامه زنده «صبح صبا» در رادیو صبا به گرامیداشت روز نوجوان می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه زنده «صبح صبا» هر روز در قالب مجله رادیویی صبحگاهی با هدف اطلاع رسانی آخرین اخبار روز را با نگاهی طنز به اطلاع مخاطبان می‌رساند.
این برنامه هر با هدف ایجاد حال خوش صبحگاهی با نگاهی طنز به بیان مسائل روز می پردازد . «صبح صبا» روز یكشنبه با هدف گرامیداشت ۸ آبان ماه؛ روز نوجوان و بسیج دانش آموزی با انتخاب یك موضوع آموزشی به گرامیداشت این روز می پردازد.

برنامه «صبح صبا» در این روز با موضوع لذت یادگیری راهی آنتن می شود، یادگیری یكی از واقعیت های زندگی است كه موقعیت آن در هر سنی ممكن است برای انسان پیش بیاد ولی یادگیری در سن و سال دانش آموزی و نوجوانی از لذت های زندگی به شمار می رود كه زمانی كه هر كس به پشت سر خود نگاه می كند با حسرت از آن یاد می كند كه كاش بیشتر می آموختم.

صبح صبا در آیتم های متنوع «گفتگو پزشكی،گفتگو با مسولین، اخبار فرهنگی اجتماعی ، هشتك بزنگ و رنگرز» به این موضوع می پردازد و برنامه خاطره انگیزی را تقدیم مخاطبان می كند.
شنوندگان با ارسال پیامك به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ می توانند با این برنامه در تعامل باشند.

برنامه «صبح صبا» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ دقیقه به تهیه كنندگی امیر اكبری و اجرای مهبد قناعت پیشه همراه شنوندگان می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.