Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43282
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 20 مرداد 1402 - 11:30 |

گرامیداشت سالروز شهادت امام سجاد(ع) در رادیو ایران

گرامیداشت سالروز شهادت امام سجاد(ع) در رادیو ایران

رادیو ایران در آستانه سالروز شهادت امام سجاد (علیه السلام) ویژه برنامه‌های مختلفی را تقدیم می‌كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، ۲۵محرم به روایتی شهادت امام سجاد(ع) است.از همین رو رادیو ایران در برنامه های مختلف به شرح زیر به این موضوع می پردازد:

ویژه برنامه «خانه دوست اینجاست» ۲۰ و۲۱ مرداد به تهیه كنندگی حسین معصومی به بررسی صحیفه سجادیه می پردازد، این برنامه با اجرای حمیدرضا رضایی ساعت ۱۸:۰۰ به روی آنتن می رود.

«خورشید نامه» عنوان ویژه برنامه دیگری است كه با محوریت نقش امام سجاد در زنده ماندن پیام عاشورا جمعه ۲۰ مرداد به تهیه كنندگی عبدالله علایی و اجرای محمد اطهری ساعت ۲۲:۰۰ روانه آنتن می شود.

«نوبت نوا» پخش نواهای مذهبی و مناسبتی به تهیه كنندگی زهره سربازی و با اجرای فاطمه میناخانی است كه جمعه ۲۰ مرداد ساعت ۲۲:۳۰ پخش می شود.

«راه شب» شنبه بامداد نیز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام سجاد(ع) به این موضوع می پردازد.«راه شب» شنبه بامداد به تهیه كنندگی وحید بیات و اجرای میثم نیك نام ۰۰:۳۰ تقدیم مخاطبان می شود.

«سلام صبح بخیر» شنبه ۲۱ مرداد نیز در بخش های مختلف مناسبت این روز را گرامی می دارد.«سلام صبح بخیر» این هفته به تیهه كنندگی زهرا قائدی و اجرای حامد نجم الهدی از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۰۵:۳۵ پخش می شود.

برنامه «خانه و خانواده» ۲۱ مرداد به تهیه كنندگی متین السادات فیروزی و اجرای فاطمه ال عباس نیز به مناسبت این روز می پردازد.«خانه و خانواده» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ تقدیم علاقه مندان می شود.

و «به افق نور» نیز در همان روز به بررسی سجایای اخلاقی امام سجاد و نقش ایشان در فرهنگ عاشورایی تبین نقش ایشان در حفظ اسلام می پردازد.
گفتنی است این برنامه به تهیه كنندگی حسین معصومی و اجرای حسن همایی در سالروز شهادت امام سجاد(ع) ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

هنرصدا شهادت امام سجاد(ع) را تسلیت می گوید.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.