Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 19474
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 03 تیر 1399 - 11:46 |

گرامیداشت ولادت حضرت‌معصومه(س) و روز دختر در رادیو تهران

گرامیداشت ولادت حضرت‌معصومه(س) و روز دختر در رادیو تهران

با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت‌معصومه(س) و روز ملی دختر، شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه های بر آستان کریمان، تهران من، سعادت آباد، مسابقه ۰۲۱، خانه ما و… به استقبال دهه کرامت می رود.

همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، خواهر بزرگوار امام هشتم شیعیان(ع) و آغاز دهه کرامت شبکه رادیویی تهران جشن میلاد این بانوی بزرگوار را جشن می گیرد.

برنامه سعادت آباد در ارتباط با دختر نمونه به ویژگی ها و اوصاف و ویژگی های دختر نمونه و شایسته می پردازد، این برنامه از ساعت ۱۱ تا ۱۳:۴۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران همزمان با ولادت بانوی مهر و وفا، از ساعت ۱۶ با ویژه برنامه روز دختر در خدمت مخاطبان است.

برنامه خانه ما با اجرای نمایش رادیویی درباره راه های تشخیص تمایلات دختر نوجوان و چگونگی تعامل با آنها پخش می شود. سعید بارانی، فاطمه سرلک و ستاره نقدی بازیگر، نویسنده نگار نیکنامی و روانشناس دکتر دهنوی با این برنامه همکاری می کنند.

شنوندگان برنامه تهران من که مشارکت بیشتری در این برنامه عصرگاهی دارند، با پاسخ به این پرسش که خانه ای که دختر ندارد چه چیز کم دارد؟ این روز را گرامی می دارند. با ما از ساعت ۱۸ همراه شوید.

«بر آستان کریمان» برنامه ای که بر پایه سبک زندگی ایرانی اسلامی است و نگاهی به ولایت مداری و امام محوری در زندگی حضرت معصومه (س) دارد. قصه ها و داستان های کوتاه و برگزیده سخنان بزرگان بخش هایی از این  ویژه برنامه رادیویی است که هر شب ساعت ۲۲:۵ روی آنتن رادیو تهران می رود.

ویژگی های یک دختر نمونه از نگاه اسلام چیست؟ دختر نمونه و نخبه کیست؟ و… مسابقه ویژه روز دختر را از دست ندهید. شنونده ها می توانند از طریق شماره گویا ۲۷۸۶۰۰۹۴ یا از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ اقدام یا با شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ از ساعت ۱۶:۴۵ با رادیو تهران مسابقه ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

ما را در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی با شناسه Tehraan360@ پیدا و همراهی کنید.

همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.