Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 19381
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 31 خرداد 1399 - 12:26 |

«گری لینه‌کر» گران‌ترین مجری انگلیسی

«گری لینه‌کر» گران‌ترین مجری انگلیسی

مدیر بخش ورزشی بی‌بی‌سی تایید کرد که گری لینه‌کر اسطوره فوتبال این کشور در ازای همکاری با این شبکه به ازای کارشناس ۱.۷۵ میلیون پوند در سال دستمزد می‌گیرد.

باربارا اسلیتر، مدیر بخش ورزش شبکه بی‌بی‌سی تایید کرد که گری لینه‌کر اسطوره فوتبال این کشور با این شبکه قراردادی به عنوان کارشناس و مجری امضا کرده که به موجب آن در هر فصل ۱.۷۵ میلیون پوند دستمزد می‌گیرد. این مدیر بی‌بی‌سی می‌گوید لینه‌کر تا هر زمان که مایل باشد شبکه بی‌بی‌سی به همکاری با او ادامه خواهد داد.

لینه‌کر  قرار است روز یکشنبه این هفته برای اولین بار مجری‌گری پخش زنده یک مسابقه لیگ برتری بین دو تیم بورنموث و کریستال پالاس را به عهده داشته باشد.

مدیر بخش ورزش بی‌بی‌سی به بهانه این اجرای زنده لینه‌کر در مصاحبه‌ای اعلام کرد لینه‌کر در حال حاضر در میان مجریان و کارشناسان بی‌بی‌سی بیشترین دستمزد را دریافت می‌کند و مبلغ دستمزد سالانه او ۱.۷ میلیون پوند است.

اسلیتر در این باره گفت:” از نظر ما لینه‌کر سالهای سال مجری پخش‌های زنده مسابقات خواهد بود. او بدون شک در این حوزه بهترین است و یکی از دارایی‌های بزرگ موسسه ما به حساب می‌آید. او تا هر زمان که بخواهد می‌تواند در بی‌بی‌سی کار کند. البته این تصمیمی است که او باید بگیرد ولی ما هیچ شکی نداریم که لینه‌کر اگر مایل باشد می‌تواند تا آخر عمر مجری بی‌بی‌سی بماند”.

| منبع خبر : ورزش سه
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.