Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 33149
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 17 اسفند 1400 - 17:35 |

گسترش فرهنگ رضوی در حوزه ورزش با «پناه پهلوانان» رادیو ورزش

گسترش فرهنگ رضوی در حوزه ورزش با «پناه پهلوانان» رادیو ورزش

برنامه «پناه پهلوانان» با هدف ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی و گسترش اخلاق ورزشی با بهره‌گیری از سیره اهل بیت علیه‌السلام به روی آنتن رادیو ورزش می‌رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، ورزش از نگاه مکتب اهل بیت یک حرکت ارزشی بوده که می‌بایست توامان نظر به فطرت پاک انسانی نیز داشته باشد.
همچنین بسیاری از ورزشکاران و نخبگان کشورمان پس از افتخارآفرینی در میادین جهانی و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، با اهدای مدال و کاپ‌های قهرمانی خود به موزه امام رضا علیه‌السلام، سرمایه‌ای عظیم برای عرض ارادت و محبت به آن حضرت و جاودانه شدن نام خود فراهم می‌کنند.
برنامه «پناه پهلوانان» کاری از گروه علوم ورزشی رادیو ورزش برای اولین بار در حرم رضوی تهیه و تولید می‌شود.
این برنامه با هدف گسترش فرهنگ ناب رضوی در حوزه تربیت‌ بدنی، ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی و گسترش اخلاق ورزشی با بهره‌گیری از سیره اهل بیت (ع) به روی آنتن می‌رود.
در برنامه «پناه پهلوانان» سعی می‌شود نسبتی میان ورزش و سیره عملی و مکتب فکری اهل بیت (ع) به ویژه امام هشتم برقرار شود. از آنجایی که بارگاه نورانی آن امام همام در طول تاریخ، پناهگاه و الهام‌بخش رادمردان و پهلوانان بوده، در این برنامه این ارادت از سوی جامعه ورزش انعکاس داده می‌شود.
معرفی فعالیت‌های ورزشی آستان قدس، قدردانی از ورزشکاران و خادمان افتخاری که مدال خود را به حرم امام هشتم علیه‌السلام اهدا کردند، ارتباط زنده با گزارشگر حاضر در حرم مطهر، صحبت با میهمانان مختلف و ارائه مباحث کارشناسی از جمله بخش‌های متنوع این برنامه به شمار می‌رود.
«پناه پهلوانان» به تهیه‌کنندگی یوسف فرجی و محسن افضلی هر هفته جمعه از ساعت ۲۰ به مدت ۵۵ دقیقه از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.