Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 38594
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 05 دی 1401 - 0:18 |

«گسل» ویژه برنامه روز ایمنی از رادیو ایران

«گسل» ویژه برنامه روز ایمنی از رادیو ایران

دوشنبه پنج دی ماه، مصادف است با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، به همین مناسبت رادیو ایران ویژه برنامه «گسل» را تقدیم می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مریم بانو فطرتی تهیه کننده ویژه برنامه «گسل» گفت: زلزله بم به قدری دلخراش و تاثربرانگیز بود که سالروز وقوع این حادثه «روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی» نامیده می‌شود تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هزاران قربانی این فاجعه اسفناک، برنامه‌ ها و فعالیت‌های آموزشی و ترویجی متنوعی به منظور ایجاد زمینه ارتقای آگاهی عمومی و شاخص‌های ایمنی در برابر زمین لرزه در کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: در «گسل» با حضور دکتر عباسعلی تسنیمی از شخصیت های صاحب نظردر حوزه مقاوم سازی سازه و مشاور عالی و نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ودکتر انوشیروان انصاری رئیس گروه مدیریت اضطرار از پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله وزارت علوم تحقیقات و فناوری مروری بر روندهای بهبود و توسعه پس از زمین لرزه بم را خواهیم داشت.

این تهیه کننده رادیویی تصریح کرد: سمیه رحیمی و سمیه رنجکش پیرامون موضوع برنامه در سطح شهر با مردم گفت و گو می‌کنند.

گفتنی است «گسل» به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی و اجرای احمد طبعی و هماهنگی اکرم خیر خواه دوشنبه ۵ دی ساعت ۹:۰۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.