Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 47023
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 03 بهمن 1402 - 11:13 |

گشت و‌گذاری در تهران با «سرزمین من» رادیو فرهنگ

گشت و‌گذاری در تهران با «سرزمین من» رادیو فرهنگ

برنامه «سرزمین من» با موضوع بررسی رویدادهای تاریخی و گشتی در دیدنی‌ها و موزه‌های تهران امروز سه شنبه ۳ بهمن از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجله رادیویی «سرزمین من» رویدادهای تاریخی و اجتماعی را بررسی می‌کند. این‌ برنامه از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ پخش می‌شود و به وقایع و‌روزنگار تاریخی می‌پردازد ‌.امروز در بخش «آن‌سوی تاریخ» محمد سجادی کارشناس و تحلیلگر سیاسی به بررسی سیر تحولات در تاریخ انقلاب ایران می‌پردازد. محمدرضا مختاری اصفهانی، پژوهشگر تاریخ معاصر در بخش «یادها و یادگارها»؛ مروری بر مهمترین رویدادهای سرزمین من در چنین روزی دارد.

در بخش کُهَن یادگار ؛ موزه جواهرات به کارشناسی دکتر کارگر؛ پژوهشگر و استاد دانشگاه بیان می‌شود. گفتگو با دکتر عبدالعلی پور پژوهشگر میراث فرهنگی در خصوص کاروانسرای خانات تهران از دیگر بخش های این برنامه است. بسته صوتی برنامه به موضوع مشارکت سیاسی مردم و انتخابات اختصاص دارد و‌ بخشی نیز با عنوان «رد پای روباه» پخش می‌شود. بخش تعاملی برنامه نیز به قدیمی ترین محوطه باستانی در شهرری اختصاص دارد.

برنامه «سرزمین من» کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری، کارشناسی محمد علی مومنی و گویندگی سید دانیال معنوی است که ساعت ۱۳ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.