Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 14428
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 19 آبان 1398 - 15:14 |

«گفتگوی جادوگر بزرگ با ملکه جزیره رنگ‌ها» در رادیو کتاب خوانده می شود

«گفتگوی جادوگر بزرگ با ملکه جزیره رنگ‌ها» در رادیو کتاب خوانده می شود

کودکان و نوجوانان در برنامه رادیو کتاب امشب یکشنبه ۱۹ آبان ماه کتاب «گفتگوی جادوگر بزرگ با ملکه جزیره رنگ‌ها» را می خوانند .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ ؛ « رضوان خرمیان » -نویسنده و کارشناس حوزه ادبیات کودک و نوجوان امشب در برنامه رادیو کتاب به معرفی کتاب کتاب «گفتگوی جادوگر بزرگ با ملکه جزیره رنگ‌ها» می پردازد.
کتاب «گفتگوی جادوگر بزرگ با ملکه جزیره رنگ‌ها» قصه‌ای جذاب و رازآلودست از همراهی و گفت و گوی یک صبح تا غروب نوجوان دوازده ساله‌ای به نام رهی با یک خانم نقاش غریب و کمی مشکوک است.
همچنین در این برنامه کودکان و نوجوانان این کتاب را باهم می خوانند و در گفتگو با جمشید خانیان نویسنده این اثر درباره کتاب «گفتگوی جادوگر بزرگ با ملکه جزیره رنگ‌ها این کتاب معرفی می شود .
در بخش تازه های خبر از دنیای کتاب کودک و نوجوان به هفته کتاب پرداخته و ضمن اطلاع رسانی ؛ وضعیت برگزاری نمایشگاه های کتاب در سراسر کشور و برنامه های خانه کتاب در این هفته پیگیری می شود .
رادیو کتاب به تهیه کنندگی مونا توسلی مشاوره رضا غیور با اجرای فاطمه اسحاق تبار ساعت ۱۷ برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.