Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 33480
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 10 فروردین 1401 - 12:53 |

گفت و گو با دوبلور پیشکسوت در رادیو فرهنگ

گفت و گو با دوبلور پیشکسوت در رادیو فرهنگ

برنامه ” نوروز با هنرمندان” چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه، میزبان منوچهر والی‌زاده؛ مدیر دوبلاژ، بازیگر و گوینده رادیو و تلویزیون می شود.

برنامه “نوروز با هنرمندان” این قسمت با حضور گوینده پیشکسوت، مجری و بازیگر رادیو و تلویزیون؛ منوچهر والی زاده از رادیو فرهنگ‌پخش می شود .
این ویژه برنامه که به گفتگو « رضا مهدوی» با هنرمندان در حوزه های فرهنگی و هنری در خصوص نوروز و سال نو اختصاص دارددر این قسمت، میزبان منوچهر والی‌زاده است و با وی درباره فعالیت‌ها، آثار و خاطرات نوروزی سال نو ‌گفتگو می شود.
منوچهر والی زاده در ۴ تیرماه سال ۱۳۱۹ در محلهٔ لاله زار تهران متولد شده است.
وی از پیشکسوتان خوش صدای هنر دوبله ایران است که به دلیل طراوت و آهنگ دلنشین صدایش اغلب به جای کاراکترهای جوان حرف می‌زند، به گفته وی در یکی از مصاحبه هایش به علت مداوم کارکردن در عرصه صدا و دوبله همچنان صدایش جوان مانده است. وی همچنین سابقه بازیگری و گویندگی رادیو را در پرونده کاری خود داراست.
او بیشتر به‌خاطر صداپیشگی به‌جای شخصیت کارتونی لوک خوش‌شانس و مایکل اسکافیلد در مجموعه تلویزیونی فرار از زندان شناخته می شود.

“نوروز با هنرمندان” به تهیه کنندگی یلدا احتشامی و اجرای کارشناسی رضا مهدوی در ایام سال نو ، شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵:۰۰ روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز رادیو فرهنگ پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.