Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 14172
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 04 آبان 1398 - 12:58 |

گلاره ناظمی: اجازه نداشتم در رادیو کارشناسی کنم

گلاره ناظمی: اجازه نداشتم در رادیو کارشناسی کنم

قرار بود گزارش رادیویی تیم های آژاکس و چلسی را گزارشگر و کارشناسان خانم به عهده داشتند اما این گزارش در آخرین لحظات لغو شد.

به گزارش” ورزش سه” با وجود تبلیغاتی که درباره گزارش رادیویی بازی تیم های آژاکس و چلسی از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پخش شده بود، این اتفاق رخ نداد. بر اساس اخبار منتشره قرار بود نجمه جعفری به عنوان گزارشگر، نیلوفر اردلان به عنوان کارشناس بازی و گلاره ناظمی به عنوان کارشناس داوری در این برنامه حضور داشته باشند اما گلاره ناظمی داور فوتسال و مسئول برگزار کننده فوتبال بانوان فدراسیون می گوید که اصلا قرار نبوده به این برنامه بیاید.

گلاره ناظمی در این ارتباط گفت:« برای گزارش رادیویی من گفتم که باید ابتدا از فدراسیون و کمیته داوران اجازه بگیرم.»

او افزود:« من برای مسابقات داخلی هم برای کارشناسی داوری دعوت به کار شده بودم اما فدراسیون به داوران فعال اجازه کارشناسی نمی دهد. با این حال وقتی برای بازی لیگ قهرمانان اروپا به من گفتند، به آن ها گفتم که باید قبل از آن از آقای ممبینی و کمیته داوران اجازه بگیرم.»

ناظمی همچنین گفت:« روز قبل از بازی طی صحبتی که با آقای ممبینی داشتم ایشان گفتند که برای بازی خارجی هم داوران فعال نمی توانند کارشناسی کنند. به همین دلیل در تماس دوباره با دوستان رادیو گفتم که نمی توانم در این برنامه حضور داشته باشم. البته با وجود اینکه من گفته بودم که باید اجازه بگیرم و بعد هم گفتم نمی توانم حضور داشته باشم در تبلیغات این مسابقه اسم من هم وجود داشت.»

| منبع خبر : ورزش سه
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.