Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 856
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 شهریور 1394 - 5:47 |

گلایه‌ صدیقه کیانفر بازیگر رادیو و تلویزیون از بی‌مهر‌ی‌ها/ فقط اهالی رادیو به یادم هستند

گلایه‌ صدیقه کیانفر بازیگر رادیو و تلویزیون از بی‌مهر‌ی‌ها/ فقط اهالی رادیو به یادم هستند

صدیقه کیانفر بازیگر رادیو و تلویزیون از اینکه دو ماه از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نبوده است سخن گفت و بیان کرد که فقط اهالی رادیو سراغی از او می‌گیرند.وی در مورد حال و روز این روزهای خود گفت: من دو ماه بسیار سختی را پشت سر گذاشتم و در این مدت اوضاع جسمانی خوبی نداشتم. در این مدت کتفم به شدت دارای مشکل شده بود و حتی نمی توانستم دستم را تکان بدهم. نزد پزشک رفتم به من گفت شیء سنگینی بلند کرده ام به هرحال من هم باید در منزل کار کنم و هم باید به کارهای بیرون از منزل بپردازم.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما بیان کرد که مدت زیادی را مجبور به استراحت بوده است و گفت: این استراحت طولانی باعث شد که روحیه ام هم خراب شود چون نمی توانستم بیرون بروم و یا پیاده روی کنم و اصلا نمی توانستم هیچ کاری انجام دهم. من برای خوب شدن حالم باید به آب درمانی بروم اما پایین رفتن از استخر هم برای من که زمانی مربی شنا بوده ام سخت شده است.

بازیگر سریال «گمگشته» با اشاره به اینکه چند روزی است حالش بهتر شده است، یادآور شد: از روز چهارشنبه توانستم برای گرفتن عکس از کتف، گردن و ستون فقرات به دکتر بروم و خدا را شکر می کردم که بعد از مدت ها دوباره توانسته ام راه بروم. با این حال این مدت هر از چندگاهی گریه می کردم چراکه من در قدیم توان و قدرت بسیاری داشتم و الان ندارم.

این هنرمند نمایش ها و برنامه های رادیویی با اشاره به احوالپرسی های رادیویی ها در طول مدت استراحتش بیان کرد: در این مدت تنها کسانی که به یاد من بودند بچه های رادیو بودند که حالم را می پرسیدند و حتی می خواستند به منزلم بیایند اما من حال خوبی نداشتم و نمی توانستم بپذیرمشان.

وی که آخرین بار با سریال «خوب، بد، زشت» در تلویزیون حاضر شد از نبودش در این رسانه گفت و بیان کرد: کسی مرا به کار دعوت نمی کند و فقط رادیویی ها هستند که از من می خواهند تا به برنامه ها بروم. همه مرا فراموش کرده اند اما من فکر نمی کنم در کارم خلافی کرده باشم چراکه همیشه همه از من راضی بودند.

به سریال ها دعوتم نمی کنند

بازیگر سریال های «میوه ممنوعه» و «شب دهم» با اشاره به اینکه شاید بازی در سریال ها حالش را بهتر کند، گفت: دکتر که رفتم از من پرسید که چرا خودت را به کاری مشغول نمی کنی و من گفتم چون دعوتم نمی کنند. فکر می کنم اگر به کار مشغول شوم شاید دردهای خود را هم فراموش کنم چراکه وقتی در منزل هستم بیشتر به درد کتف و شانه و… فکر می کنم.

وی که ماه رمضان امسال در یک برنامه رادیویی برای بچه ها قصه می گفت، بیان کرد: رادیویی ها همیشه به فکر من هستند و مرا به کارها دعوت می کنند و حتی حالم را می پرسند. معمولا هم خیلی ها به دیدن من می آیند با اینکه خانه کوچکی دارم حتی گاهی بعضی از بچه های تئاتر و رادیو که با معرفت هستند تولدهای خود را اینجا می گیرند و من خیلی ناراحتم که این مدت نتواستم کسی را بپذیرم تا به منزلم بیاید. حتی یک ماه گوشی تلفن خانه را هم قطع کرده بودم چون نه می توانستم با دستم تلفن را بردارم و نه می توانستم صحبت کنم و الان کمی حالم بهتر شده است.

هیچ آرزویی جز سلامتی ندارم

این هنرمند رادیو و تلویزیون ادامه داد: خدا را شکر می کنم که حالم بهتر شده است. بعد از خدا، دوستانم بچه های رادیو و تلویزیون هستند که نماینده هایش هستند و حال مرا خوب می کنند و از آنهایی که در این مدت نگرانم بودند و حال مرا می پرسیدند تشکر می کنم.

کیانفر در پایان بیان کرد: این روزها هیچ آرزویی جز سلامتی ندارم امیدوارم سالم باشم تا دیگران هم اذیت نشوند و حالا که حالم بهتر شده است نمی دانم چطور خداوند را شکر کنم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.