Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 46947
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 02 بهمن 1402 - 14:14 |

گلچین ترانه‌های زمستانی در «کوک آوا» رادیو صبا

گلچین ترانه‌های زمستانی در «کوک آوا» رادیو صبا

رادیو صبا برنامه موسیقی محور «کوک آوا» را با موضوع زمستان راهی آنتن می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، با رسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا به خصوص وقتی که برف می‌بارد هیچ چیز مثل گوش سپردن به یک آهنگ درباره زمستان لذت بخش نیست، فرقی نمی‌کند چه مشغول پیاده روی باشید یا در ماشین در حال رانندگی و یا پشت پنجره مشغول تماشای بیرون، شنیدن یک آهنگ زمستانی در مورد برف و سرما که بسته به حال شما می تواند شاد یا غمگین باشد خیلی لذت بخش است. رادیو صبا روز سه شنبه سوم بهمن به امید دیدن برف و زمستانی با ترانه‌های برفی تقدیم مخاطبان می‌شود.

«کوک آوا» یکی از برنامه‌های موسیقی محور این شبکه رادیویی است، که با ترکیب متن ترانه و موسیقی بسته شنیداری جالبی را تقدیم شنوندگان می‌کند.

این برنامه درهر قسمت یک موضوع یا کلید واژه را وجه مشترک ترانه‌ها و موسیقی‌ها قرار می دهد و با آن قطعات برنامه را به هم کوک می زند.

این برنامه سه شنبه ترانه‌های زمستانی با عنوان‌های « باغ برهنه، برف و زمستان، در شب سرد زمستانی، زمستان و مریض حالی» را تقدیم مخاطبان می‌کند.

«کوک آوا» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۱۵ به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی تقدیم مخاطبان رادیو صبا میشود. علاقه مندان می توانند تکرار این برنامه را ساعت ۲۱:۱۵ بشنوند.

رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.