Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 27290
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 02 تیر 1400 - 11:28 |

گپ و گفت محمد صالح علاء با پدر عروسکی ایران

گپ و گفت محمد صالح علاء با پدر عروسکی ایران

برنامه این هفته«آب و تاب» از رادیو تهران گپ و گفت محمد صالح علاء با عادل بزدوده، پدر عروسکی ایران را روی آنتن می برد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه «آب و تاب» به گفت وگوی صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، گفت وگو درباره کودکی و خاطراتشان، تحصیلات، ازدواج و فرزندانشان، معرفی کارها و آثار مطرح، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌های آن‌ها در حوزه‌های تخصصی‌شان و…

معرفی اشخاص و حوزه‌های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه‌های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی برنامه«آب و تاب» از رادیو تهران است.

مخاطبان جمعه این هفته(۴ تیرماه) گپ و گفت محمد صالح علاء با عادل بزدوده پدر عروسکی ایران را از ساعت ۲۱ می شنوند. عادل بزدوده متولد ۱۳۳۵ در تهران؛ نویسنده، کارگردان نمایش عروسکی و عروسک ساز است.

این هنرمند عرصه تئاتر فارغ التحصیل رشته نمایش عروسکی از دانشگاه هنر و مدرس با سابقه تئاتر و تئاتر عروسکی و همسر طاهره برومند(خواهر مرضیه برومند) است.

از جمله عروسک های مشهور بزدوده می توان به شهر موش ها، زی زی گولو،گلنار، پسر خاله، خانه مادربزرگه و الو الو من جوجوام اشاره کرد و نمایش‌ عروسکی بسیاری را همچون «حسنی یه پهلوونه»، «کوزه عسل نیست»، «آهای دوستاتو بشناس»،«حادثه‌ای در شهر عروسک‌ها» و… را طراحی و کارگردانی کرده است.

برنامه«آب و تاب» از رادیو تهران را جمعه ها از ساعت ۲۱ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز با اجرای محمد صالح علا و تهیه کنندگی پروانه طهماسبی بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.