Monday, 13 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 6 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 13311
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 01 مهر 1398 - 14:10 |

«گ مثل گپ» با اجرای بهرام ابراهیمی از رادیو نمایش پخش می شود

«گ مثل گپ» با اجرای بهرام ابراهیمی از رادیو نمایش پخش می شود

برنامه رادیویی «گ مثل گپ» با اجرای  بهرام ابراهیمی ، هنرمند نام آشنای سینما، تاتر ، رادیو و تلویزیون به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، زهره سربازی تهیه کننده برنامه رادیویی (گ مثل گپ) ضمن اعلام این مطلب افزود: گ مثل گپ عنوان برنامه ای رادیویی است که گفتگوی صمیمی با اهالی  سینما و موسیقی دارد  و روزهای پنج شنبه و جمعه از رادیو نمایش پخش می شود.

سربازی ادامه داد : این هفته پنج شنبه و جمعه گفت و گویی خواهیم داشت با حمید رضا پگاه بازیگر سینما و تلویزیون که مخاطبان،  ایشان را با مجموعه تلویزیونی با من بمان و آوای باران  و دیگر مجموعه ها و فیلم های تلویزیونی و سینمایی به خاطر می آورند.

وی تأکید کرد : یکی از اتفاقات جالب در این قسمت از برنامه ، آن است که اولین تجربه حمید رضا پگاه با بهرام ابراهیمی در سریال ضلع ششم بوده و این هفته بعد از مدتها این دو هنرمند در استودیو رادیو نمایش مقابل یکدیگر می نشینند و گفت و گوی صمیمانه ای خواهند داشت .

سربازی در پایان  گفت : قرار است در برنامه این هفته (گ مثل گپ) با توجه به حضور حمیدرضا پگاه در برنامه، دیالوگ های و قسمت های خاطره انگیزی از فیلم های این هنرمند ازرادیو نمایش پخش شود .

گ مثل گپ ، به تهیه کنندگی زهره سربازی ، نویسندگی مریم توفیقی و لیلا صفری، اجرای بهرام ابراهیمی ، هماهنگی اکرم خیرخواه ، پنج شنبه و جمعه ، ساعت ۲۰:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.