Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 8419
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 22 دی 1397 - 16:09 |

یادداشت مدیر رادیو فرهنگ در گرامیداشت بهروز رضوی و فرهنگ جولایی

یادداشت مدیر رادیو فرهنگ در گرامیداشت بهروز رضوی و فرهنگ جولایی

محمد صادق رحمانیان در گرامیداشت دو همکار رادیویی خود بهروز رضوی و فرهنگ جولایی طی یادداشتی نوشت :

نیم قرن است که بهروز می خواند و می گوید .نیم قرن است که فرهنگ می شنود و برنامه می سازد! فرهنگ و بهروز را رادیو به زندگی پیوند می دهد.آنها برای احساس خوشبختی باید هر روز مقداری را زندگی کنند.اما بیشتر اوقات به رادیو بپردازند. در واقع باید روزانه رادیو را مصرف کنند تا به خوشبختی برگردند.

رادیو مانند دارویی برای بهروز و فرهنگ ضروری  است البته که دارو باید حقیقی باشد و اثر گذار و خوب!

شنیدن یک برنامه خوب بیش از هر چبزی به آنها احساس خوشبختی می دهد و آنها را به زندگی پیوند می دهد.آدم هایی از نوع وابسته به انسولین رادیو .وابستگی از نوع اول کسانی که فرهنگ را می شناسند می دانند که اگر روزی یک برنامه خوب، یک موسیقی فاخر را بشنوند از حالت نومیدانه چهره اش زود متوجه می شود.

در مورد بهروز هم همینطور است بارها من دیده ام که وقتی یک داستان خوب انتخاب نشده باشد ،دقیقا چاره ای جز خوابیدن در وسط  ضبط برنامه ندارد.

رادیو ، پاره هایی از خیال را که ما برای فراموش کردن دنیای رنج آور به درون آن پناه می بریم به هم پیوند می دهد و یکپارچه می کند .رادیو دنیایی است که به هنگام شنیدن وارد آن می شویم .رادیو همان گونه که به شنونده احساس خوشی می دهد ،به برنامه ساز ،به تهیه کننده و به گوینده هم دنیای سالم و مطمئنی می بخشد که در هر ساعتی از روز می تواند به آن پناه برد و احساس خوشبختی کند. بهروز و فرهنگ مثل من و شما در چنین دنیایی زندگی می کنند و دوست ندارند حتی برای لحظه ای از آن خارج شوند.

زیبا ترین سویه کار در رادیو ،فراموش کردن دنیا ،مانند کودکان است ،درک وجود  مسئولیتی عمیق در حین بازی و تفریحِ دلخواه . وقتی که در لحظه با شنوندگان ارتباط برقرار می کنید .همه ۶روز را در آفرینش و برنامه سازی سر می کنید با همان صداقت و صمیمیتی که در کودکان سراغ داریم .آیا جدی تر از شما،آیا جدی تر از ما کسی در این بازی وجود دارد؟

سلام و دعای همه ما بر فرهنگ جولایی

سلام و دعای همه ما بر بهروز رضوی

سلام و دعای همه ما  بر خالقان خیال و آفرینشگران زندگی در دنیایی که ما را به آرامش می رساند .کسی که برایت آرامش بیاورد مستحق ستایش است.

یادداشت مدیر رادیو فرهنگ در گرامیداشت بهروز رضوی و فرهنگ جولایی

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.