Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 12344
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 17 مرداد 1398 - 15:47 |

یادداشت مدیر روابط عمومی صدای رسانه ملی به مناسبت روز خبرنگار

یادداشت مدیر روابط عمومی صدای رسانه ملی به مناسبت روز خبرنگار
روز خبرنگار، روز زنان و مردان بی ادعا
۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روزخبرنگار، فرصت مغتنمی است برای پاسداشت و ارج نهادن به خدمات ارزنده و کوشش های صادقانه مردان و زنانی که در کسوت مقدس و شرافتمندانه خبرنگاری، همواره با تعهد و بصیرت بر مدار انصاف و اخلاق حرکت نموده و با ارائه نقدهای منصفانه و راهکارهای خیراندیشانه مسیر رشد، تعالی و بالندگی کشور را با پیام رسانی صادقانه و روشنگری های مشفقانه خود هموار می سازند.
گرامیداشت این روز ایستادن به احترام زنان و مردانی است که هرجا باشند نوید اصلاح با خود دارند و چه آرمانی زیباتر از حق‌گویی و چه تلاشی مقدس‌تر از مجاهدت در راه کشف حقیقت.
تلاش های خبرنگاران سختکوش و بی ادعا در انعکاس شفاف اخبار، بی تردید در رشد و توسعه فرهنگی جامعه و نیز آگاهی از رویدادهای مختلف جامعه موثر بوده و به واقع این عزیزان چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند.
این روز پاسداشت تلاش های مجاهدانه خبرنگاران آزاده ای است که برای آگاهی بخشی به جامعه، از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و با حق جویی و حق گویی ، شرافتمندانه و با شکیبائی در برابر محدودیت های مادی و معنوی فراوان ، پیوسته وظیفه اصلی خود را به شایستگی ایفا نموده اند.
بدون تردید مهم ترین روش توسعه فرهنگی کشور توجه به حوزه رسانه و حضور گسترده و موثر خبرنگاران آزاده و مستقل در عرصه های خبری است که باید همگان به سهم خود در تحقق آن تلاش نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار ، این روز را به شما پرچمداران عرصه دانایی تبریک می گویم و تلاش های شما را در عرصه ارتقای آگاهی عمومی درباره عملکرد و فعالیت های معاونت صدای رسانه ملی قدر دانم، انتقادات و پیشنهادات سازنده و دلسوزانه شما را ارج می نهم، سلامتی و توفیق روز افزون تان را از درگاه ایزد منان آرزومندم.
حامد فاتحی پولادی
مدیر روابط عمومی معاونت صدا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.