Wednesday, 26 June , 2024
امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ - 20 ذو الحجة 1445
شناسه خبر : 49771
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 07 خرداد 1403 - 21:12 |

یادنامه مرحوم کیارش قابوسی از همکاران اداره کلی فنی صدا

یادنامه مرحوم کیارش قابوسی از همکاران اداره کلی فنی صدا
کیارش قابوسی از همکاران اداره کل فنی معاونت صدا دار فانی را وداع گفت. به پاس سال‌ها تلاش و زحمت او در اداره کل فنی معاونت صدا و قدردانی، سوگنامه‌ای در گفت‌وگو با جمعی از مدیران اداره کلی فنی صدا و همکارانش تهیه شده است که در ادامه می‌خوانید.

به گزارش هنرصدا به نقل از به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، مرحوم کیارش قابوسی، متولد سال ۱۳۵۹بود و از سال ۱۳۸۶ در بخش فنی معاونت صدا فعالیت داشت.

خانواده دوست

فرزاد امانی مدیرکل تولید و فنی معاونت صدا با بیان ویژگی‌های اخلاقی شادروان قابوسی عنوان می‌کند: زنده یاد قابوسی بسیار متعهد، با اخلاق و مهربان بود. از دیگر ویژگی‌های اخلاقی‌اش می‌توان به متانت و رازداری‌اش اشاره کرد. همواره صادق، حامی و بسیار خانواده دوست بود.

مسئولیت پذیر

محمدمهدی فرانی قائم مقام اداره کل تولید و فنی صدا با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و کاری مرحوم می‌گوید: زنده یاد کیارش قابوسی بسیار صبور، مهربان و دلسوز بود و در عرصه کار خیلی مسئولیت‌پذیر و روابطه‌اش با سایر همکاران بسیار خوب بود. ما نیروی بسیار دلسوز، مسئولیت پذیر و کاربلدی را از دست دادیم که عمر کاری‌اش را سال‌ها در معاونت صدا گذاشت و برای اداره کل به معنای واقعی سرمایه فنی بود.

حجب و حیا

زهره باجلان همکار، مهندس صدا و تصویر می‌گوید: هر چه که از خوبی‌هایش بگویم کم است ولی بارزترین خصوصیت اخلاقی که مرحوم داشت، حجب و حیای بود که در هیچکس ندیده بود.

امید به زندگی 

شهناز قلیچ خانی همکار و مهندس صدا و تصویر با اشاره به این که همیشه امید به زندگی داشت، خاطرنشان می‌کند: از سال ۹۴ با مرحوم همکار بودم. همیشه برای حمایت و کمک آماده بود. یکی از ویژگی‌های بارز اخلاقی‌اش مهربانی و خوش قلبی‌اش بود. روحیه خیلی خوبی داشت و امید به زندگی را تا اخرین لحظه خودش از دست نداد.

مهربان و خوش قلب

شهرزاد فیضی همکار و مهندس صدا و تصویر با اشاره به اینکه ۱۸ سال با مرحوم همکاری داشته است، می‌گوید: به عنوان برادر بزرگ‌تر همیشه حامی همکاران بود. بهترین همکار، مهربان و خوش قلب بود. از ویژگی‌های کاری‌اش مسئولیت‌پذیری زیادش بود.

یاری‌گر

مریم ابوالخیریان همکار و مهندس صدا و تصویر یادآوری می‌کند: طی ۱۸ سال که با مرحوم همکار بودم در این مدت هیچ بدی ندیده‌ام. بسیار خوش قلب و مهربان بود و برای کمک و همکاری همیشه آماده بود.

شوخ طبع

شهاب پالاشی همکار و صدابردار معاونت صدا یادآوری می‌کند: یادش بخیر، آشنایی ما از شیفت‌های صدابرداری شب شروع شد. هیچ وقت شوخی و خنده‌هایش از یادمان نمی‌رود. تمام شیفت‌های شب را به عشق دیدن و شوخ طبعی او می‌رفتم.

متعهد و دلسوز

محمد همتی مهندس صدا و تصویر با اظهار تاسف از درگذشت همکارش می‌گوید:  برای هر اتفاقی می‌توان پاسخی یافت جز برای رفتن‌های نابهنگام. او متهعد و دلسوز است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.