Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 33608
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 16 فروردین 1401 - 12:37 |

افطار و سحری متفاوت با رادیو نمایش

افطار و سحری متفاوت با رادیو نمایش

ویژه برنامه های «همسفره» و «فصل وصل» با حال و هوای متفاوت افطار و سحر از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش،«همسفره» به مناسبت ماه مبارک رمضان و در زمان افطار بصورت زنده پخش می شود.

این ویژه برنامه قبل از اذان مغرب آغاز می شود وبازبانی طنز لحظاتی شیرین را برای شنوندگان به وجود می آورد ودر طول برنامه مطالبی عقیدتی ودینی را در قالب نمایش به شنوندگان آموزش می دهد ، همچنین هر شب به یک موضوع اخلاقی مانند راستگویی ، خیرات ونذورات، دستگیری از مستمندان ،خوشرویی، و…می پردازد و یک مهمان ویژه در برنامه حاضر می شود .

داستان کلی «همسفره» درباره ثروتمندی خیر وسفره دار ودستگیر مستمندان است که از دنیا رفته وداراییش به تنها نوه اش که در خارج از کشور زندگی می کند وهمسر خارجی اش می رسد ، نوه وهمسرش به ایران می آیند وآمدن آنها مصادف می شود با ماه مبارک رمضان ، همسر این نوه که تازه مسلمان است ومسلمانی تحقیقی وپایبند به تمام دستورات اسلام، برگزاری مراسم سی شب افطار را برعهده می گیردواین سفره هر شب با حضورمهمانان برگزار می شود.

«همسفره » در ایام ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی محسن جواهری،گویندگی نگین خواجه نصیر، بهرام سروری نژاد، نویسندگی سهیلا خدادادی و با هنرمندی بازیگران رادیو نمایش هر روز ساعت ۱۸:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین برنامه «فصل وصل» به مناسبت ماه مبارک رمضان و در زمان سحر هر روز ساعت ۴ صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

این ویژه برنامه قبل از اذان صبح شروع شده و تا بعد اذان ادامه خواهد داشت. برنامه «فصل وصل»سعی دارد در لحظات سحرگاهی شنوندگان رادیو نمایش را همراهی کند و با حالی عرفانی و به همراه اساتید مطرح رادیو شروعی زیبا برای روزه داران ساخته و پرداخته کند.علیرضا بهروش و عطیه گلی تهیه کننده،امیر نوری ، مریم نشیبا .و بهروز رضوی گویندگان و آرش امجدی ، قاسم اورنگی و مائده ماهر نویسندگان این برنامه هستند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.