Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 14691
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 02 آذر 1398 - 13:53 |

چرا فارغ التحصیلان بازیگری به ندرت وارد بازار کار می شود؟

چرا فارغ التحصیلان بازیگری به ندرت وارد بازار کار می شود؟

این هفته در برنامه زنده «گیومه» رادیو نمایش درباره تعداد محدود بازیگران سینما در مقابل تعداد زیاد فارغ التحصیلان بازیگری واینکه چرا فارغ التحصیلان بازیگری وارد بازار کار نمی شوند، گفت و گو خواهد شد .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، عادل زمانی نویسنده برنامه رادیویی «گیومه» ضمن اعلام این مطلب افزود:این هفته گیومه درباره ادبیات نمایشی در ایران از نظر کمی و کیفی نیزبا کارشناسان گفت و گو می کند.
این نویسنده تأکید کرد:یکی از موضوعاتی که این هفته در برنامه گیومه مورد بررسی قرار می گیرد نمایش ایرانی در گونه های (تخت حوضی، سیاه بازی،نقالی و تعزیه ) است . همچنین به مناسبت هفته بسیج درباره فعالیت های فرهنگی بسیج به خصوص در حوزه تأتر و سینما نیز گفت و گو می شود.
وی در پایان گفت : جایگاه تاتر خیابانی درایران و اینکه چرا گروه های جوان تأتری به سمت تأتر خیابانی گرایش ندارند نیز از موضوعات بحث برانگیز «گیومه» این هفته رادیو نمایش است.
برنامه «گیومه»، تا پایان هفته جاری به تهیه کنندگی حسین معصومی، اجرای : مهدی طهماسبی ، نویسندگی عادل زمانی، کارشناسی خبر احمدرضا ایمانی و شهرزاد عبدی و کارشناسی مجری علی جعفری، از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۳۰ به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.