امروز : شنبه, ۱۷ آبان , ۱۴۰۴ - 18 جماد أول 1447
- روایت حیات محمد اقبال لاهوری در «بیدارگر خاوران» رادیو فرهنگ
- رادیو تریبون معرفی ظرفیتها و پیشرفت استانها در خراسان جنوبی
- معرفی ظرفیتهای فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی در «سرزمین من» رادیو فرهنگ
- جزئیات مرحله نهایی هفتمین رقابتهای «شوق تلاوت» اعلام شد
- عذرخواهی مجری برنامه «به خانه بر می گردیم»+ فیلم
- یادواره برای گوینده ای که بیش از حد جدّی بود
- «میکی ۱۷» با گویندگی ۲۶ نفر دوبله شد
- پخش مستند باقر ساروخانی از رادیو فرهنگ
- مجریان «به خانه برمیگردیم» به «طهرانشاط» می آیند
- «خانواده باراتان» با گویندگی ۲۸ نفر دوبله شد
مدیریت ارتباط با مشتری در «پاکار» رادیو اقتصاد
برنامه «پاکار» چهارشنبه ۹ آذر ماه با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ در خدمت شنوندگان خواهد بود.
به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مدیریت ارتباط با مشتری به زبان ساده میگوید که اگر قرار است کسبوکار شما دوام بیاورد، به یک استراتژی برای آینده نیاز دارید که حول مشتریان شما متمرکز باشد و با فناوری مناسب هم اجرا بشود. قطعا شما هم در کسبوکارتان اهدافی برای فروش، فعالیتهای تجاری و سودآوری دارید؛ اما زمانی که نوبت به دریافت اطلاعات به روز و قابل اعتماد در مورد پیشرفتتان میرسد، چطور جریان دادههای دریافتی از فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و همینطور اطلاعات گرفته شده از شبکههای اجتماعی را به اطلاعات مفید تجاری تبدیل میکنید؟
کارشناسان در برنامه امروز در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و کاربردهای آن در کسب و کارها میگویند.
برنامه «پاکار» شنبه الی چهارشنبه به تهیه کنندگی مهدی شیار ساعت ۱۴:۵۰ از رادیو اقتصادموج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش میشود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
