امروز : جمعه, ۷ آذر , ۱۴۰۴ - 8 جماد ثاني 1447
- تمرکز شبکههای رادیویی بر بازنمایی ظرفیت استانها
- میرطاهر مظلومی زندگی نلسون ماندلا را کارگردانی کرد
- كنجكاوی در «بیمارستان صبا»
- «گذر بازار» رادیو شنیدنی شد
- «همنورد» با آرش کمانگیر روی آنتن رادیو نمایش میرود
- تولید نمایش رادیویی «جنگ سکوت» درباره زندگی سید علیاکبر ابوترابیفرد در رادیو نمایش
- نگاهی به كتاب بازار قزوین در «كتاب فرهنگ» رادیو فرهنگ
- «بانک دیو ۲» با گویندگی ۲۷ نفر دوبله شد
- روایت زندگی غلامحسین درویشخان در «مستند فرهنگ» رادیو
- گام تازه رادیو در ترویج فرهنگ رضوی
قواعد به کارگیری رنگ ها درکسب و کار در «شب آفتابی» رادیو اقتصاد
برنامه «شب آفتابی» سه شنبه ۲۵ مهر ماه، قواعد به کارگیری رنگ ها درکسب و کار را عنوان می کند.
به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، بازاریابان میدانند که رنگها، نقش بسیار مهمیبرای بیان موقعیت و اهداف شرکت داشته و در نگرش و در درک بازار هدف تاثیرگذار هستند. رنگها جدا از تاثیری که بر افراد میگذارند میتوانند روی کسب و کار و برندینگ شما و نحوه تفکر مشتری در مورد شما نیز تاثیر بگذارند. نتیجه بسیاری از تحقیقات در خصوص تاثیر رنگها ثابت نموده که برخی رنگها تاثیر بیشتری را در ایجاد واکنشهای مطلوب از سوی مخاطبین دارند.
هم چنین بازاریابان به منظور استفاده بهتر از رنگها باید این نکته را مد نظر قرار دهند که انتخاب یک رنگ برای سازمان، تاثیر ماندگاری بر درک مخاطبان از آن سازمان دارد.
احمدرضا فتوت کارشناس کسب و کار، محسن برکتین کارافرین برتر در این برنامه در مورد قواعد به کارگیری رنگ ها درکسب و کار صحبت میکنند.
برنامه «شب آفتابی» کاری از گروه «کارآفرینی و کسبوکار» که روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۲:۰۵ به روی آنتن می رود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
