Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 41646
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 05 خرداد 1402 - 0:11 |

خانم مجری با نوزادش در پخش مستقیم برنامه حاضر شد

خانم مجری با نوزادش در پخش مستقیم برنامه حاضر شد

یکی از مجریان بی‌بی‌سی عربی که به تازگی صاحب فرزند شده، به همراه نوزادش برنامه خود را که به طور مستقیم پخش می‌شد اجرا کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رسانه‌های عربی، سیرینا غوکه، مجری سوری‌تبار شبکه بی‌بی‌سی عربی که مجری برنامه ترندینگ این شبکه است، این برنامه را در حالی اجرا کرد که بچه‌اش را در آغوش گرفته بود.

اقدام این مجری سوری و تلاش‌های او برای ساکت نگه داشتن نوزادش در طول برنامه، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی عربی پیدا کرد.

او که اواسط آوریل گذشته مادر شده در صفحه شخصی توییترش هم در این باره نوشت: من نقشه‌های زیادی برای کارهایی که قرار بود با دخترم انجام دهم داشتم، روزهای آفتابی را تجسم می‌کردم که در باغچه خانه نشسته و قهوه می‌نوشم و به او که خوابیده است نگاه می‌کنم، اما از روزی که دخترم پا به این جهان گذاشته آسان‌‌ترین کارها هم برایم به امری محال تبدیل شده است.

او در توصیف روزهایی که سپری کرده نوشت: استحمام کردن به یک پروژه همواره در تعویق تبدیل شده است، حضور در شبکه‌های اجتماعی خاطره شده، انجام کارهای خانه فقط در شرایط خاصی و در وقت‌های اضافه امکان‌پذیر می‌شود، خواب را هم که نگویید! به شدت مشتاق و دلتنگش هستم و این روزها جزو کارهای لاکچری زندگی‌ام محسوب می‌شود.

او خاطرنشان کرد: مادر بودن دقیقاً سخت‌‌ترین شغل دنیاست، هر کار دیگری هر قدر هم که سخت باشد، صاحب آن شغل قادر است در پایان روز بخوابد اما مادر شبانه‌روزی مادر است و همواره باید چشم‌ بیداری داشته باشد.

| منبع خبر : اعتمادآنلاین
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.