امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
- جزئیات عملیات وعده صادق در «سجیل» رادیو معارف
- آموزش لعاب كاری در «دوراهی» رادیو صبا
- گلچین ترانه های تركمنی در «كوك آوا» رادیو صبا
- نگاهی به «موسیقی اقوام و نواحی در سال گذشته» در رادیو فرهنگ
- گزارشگر افتخاری رادیو صبا شوید
- برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام
- مروری بر زندگی و آثار دكتر «محمود ابراهیمی» در رادیو ایران
- بررسی مدیریت کیفیت و ارزیابی پوشاک در «زرجامه» رادیو فرهنگ
- زندگی در گذشته در «خونه زندگی» رادیو سلامت
- «رادیو سنگ صبور» روی آنتن رادیو نمایش می رود
مدیریت ارتباط با مشتری در «پاکار» رادیو اقتصاد
برنامه «پاکار» چهارشنبه ۹ آذر ماه با موضوع مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ در خدمت شنوندگان خواهد بود.
به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مدیریت ارتباط با مشتری به زبان ساده میگوید که اگر قرار است کسبوکار شما دوام بیاورد، به یک استراتژی برای آینده نیاز دارید که حول مشتریان شما متمرکز باشد و با فناوری مناسب هم اجرا بشود. قطعا شما هم در کسبوکارتان اهدافی برای فروش، فعالیتهای تجاری و سودآوری دارید؛ اما زمانی که نوبت به دریافت اطلاعات به روز و قابل اعتماد در مورد پیشرفتتان میرسد، چطور جریان دادههای دریافتی از فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و همینطور اطلاعات گرفته شده از شبکههای اجتماعی را به اطلاعات مفید تجاری تبدیل میکنید؟
کارشناسان در برنامه امروز در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و کاربردهای آن در کسب و کارها میگویند.
برنامه «پاکار» شنبه الی چهارشنبه به تهیه کنندگی مهدی شیار ساعت ۱۴:۵۰ از رادیو اقتصادموج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز پخش میشود.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.