Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 41633
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 04 خرداد 1402 - 23:41 |

مستند «درمان» برای شبکه سلامت دوبله شد

مستند «درمان» برای شبکه سلامت دوبله شد

مستند «درمان» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما با گویندگی ۲۲ نفر از گویندگان گفتار فیلم دوبله شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند محصول سال ۲۰۲۲ آمریکا و قرار است از شبکه سلامت سیما روانه آنتن شود.مدیر دوبلاژ این مستند اردشیر منظم است که همراه با زهرا الکائی، دانیال الیاسی، آرزو امیر بدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، مهرالملوک رفیعی، شیرین روستایی، آرزو روشناس، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، علیرضا کامیابی پور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، اردشیر منظم، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست، اکبر هاشمی، حسین نورعلی و فاطمه نیرومند این مستند را دوبله کرده است.
مستند علمی ـ تحقیقاتی «درمان» با موضوع اعتیاد در ۸ قسمت ۸ دقیقه‌ای در گونه اجتماعی و روان‌شناختی پزشکی تولید شده است.
این مستند با نگاهی به پیچیدگی‌های اعتیاد در زندگی امروزی تلاش دارد در هر قسمت با ظرافت کامل درباره یک موضوع جدید در حوزه اعتیاد به مخاطب آگاهی‌بخشی داشته باشد.
این اثر به سبب اینکه به شیوه‌ای بدیع به مخاطب نشان می‌دهد که به دلیل تغییر در شکل و ابعاد معضل اعتیاد، باید تصور اولیه خود از موضوع پدیده را اصلاح کند، می‌تواند مفید و آگاهی‌بخش باشد؛ خصوصاً به این دلیل که متأسفانه مسأله اعتیاد تهدیدی برای جامعه ایرانی هم هست. اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل پس از بررسی‌های کارشناسی و با در نظر داشتن این ملاحظات، این اثر را برای پخش از قاب تلویزیون برگزیده است.
واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی (مستر) را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده‌سازی از شبکه سلامت سیما، برای مخاطبان پخش شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.