Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 38985
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 21 دی 1401 - 19:52 |

آخر هفته نسبتا شلوغ رادیو ورزش و کانال بانوان برای پخش زنده مسابقات

آخر هفته نسبتا شلوغ رادیو ورزش و کانال بانوان برای پخش زنده مسابقات

شبکه رادیویی ورزش و کانال ورزش بانوان در روزهای پایانی هفته، مسابقات رشته‌های مختلف را به صورت زنده گزارش می‌کنند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شبکه رادیویی ورزش و کانال ورزش بانوان روزهای پایانی هفته نسبتا شلوغی را برای گزارش زنده مسابقات رشته‌های مختلف تجربه می‌کنند. جدول پخش این مسابقات به شرح ذیل است:-تیم‌های رئال مادرید و والنسیا برای جدال نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا امشب چهارشنبه ۲۱ دی ماه از ساعت ۲۳:۳۰ با گزارشگری آرش اسدی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

– کانال ورزش بانوان روز پنجشنبه هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتسال زنان را با دیدار دو تیم سایپای تهران و کیمیای اسفراین از ساعت ۱۱ تا ۱۳ با گزارشگری پریسا پیرهادی دنبال می‌کند.

-دو تیم استقلال و تراکتورسازی روز پنج شنبه ۲۲ دی ماه در هفته پانزدهم لیگ برتر و جام حذفی با گزارشگری اکبر ارمنده از ساعت ۱۵ به مصاف هم می‌روند.

-تیم ملی هندبال کشورمان با حضور در مسابقات هندبال قهرمانی جهان که به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۱ دی آغاز شده است، روز پنجشنبه در تقابل اولین حریف خود یعنی شیلی قرار می‌گیرد. این بازی را اکبر ارمنده گزارش می‌کند.

-در دیگر بازی مهم روز پنجشنبه تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان یکی از نمایندگان ایران است که در دور جدید سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا حضور دارد و از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف ارتدوکس اردن می رود. این دیدار با گزارشگری آرمان عین‌الله زاده همراه است.

– تیم‌های رئال بتیس و بارسلونا روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه راس ساعت ۲۲:۳۰ دیدار سوپرجام فوتبال اسپانیا را با گزارشگری محمد امین حیدری برگزار می‌کنند.

-روز جمعه ۲۳ دی ماه کانال رادیویی ورزش بانوان از ساعت ۱۲ تا ۱۵ با پخش مسابقات مختلفی مخاطبین را همراهی می‌کند. هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان بین دو تیم سایپا و پیکان تهران با گزارشگری هیلدا حسینی خواه و پوشش رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال بانوان با دیدار تیم‌های سپهرداد تهران- پالایش نفت آبادان و نیکان تهران- پاز آشا آروین به صورت همزمان با گزارشگری معصومه کیانی پخش می‌شود.

-روز جمعه هم دو تیم ناپولی و یوونتوس از ساعت ۲۳ با گزارشگری محمد امین حیدری به مصاف هم می‌روند.گفتنی است تمامی مسابقات به صورت زنده از موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز رادیو ورزش و کانال ورزش بانوان از طریق نرم افزار ایرانصدا پخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.