Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 38988
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 21 دی 1401 - 19:58 |

بررسی کتاب «روزهای پیام‌بری» در رادیو فرهنگ

بررسی کتاب «روزهای پیام‌بری» در رادیو فرهنگ

برنامه « كتاب فرهنگ» چهارشنبه ۲۱ دی به بررسی ضرورت نگاه نو و خلاقانه به سوژه های ارزشی با نگاهی به كتاب روزهای پیام برگ اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا، در برنامه امشب « كتاب فرهنگ» كتاب «كتاب روزهای پیام‌بری» روایت زندگی غلامحسین حدادزادگان ؛ كارمند بنیاد شهید شهر قزوین، راننده آمبولانس پیكر شهدا و پیام‌رسان شهادت تعدادی از شهدای قزوین به خانواده‌هایشان، بوده معرفی و بررسی می شود .
برای معرفی این اثر و نگاهی نگاهی خلاقانه به سوژه ها و موضوعات ارزشی محمدرسول تبیك كارشناس مجری برنامه با «روح‌الله شریفی » نویسنده این اثر گفتگو می كنند.
كتاب روزهای پیام‌بری روایت زندگی غلامحسین حدادزادگان است؛ كارمند بنیاد شهید شهر قزوین، راننده آمبولانس پیكر شهدا و پیام‌رسان شهادت تعدادی از شهدای قزوین به خانواده‌هایشان، عده‌ای می‌گویند كه خبر شهادت هزار شهید را رسانده است و او یكی از سخت‌ترین كارهای ممكن در مواجهه با خانواده شهدا را برعهده‌گرفته است.
مصاحبه، تدوین و نگارش این كتاب توسط خود نویسنده( روح الله شریفی) انجام‌شده و در انتشارات سوره مهر در ۳۲۰ صفحه به چاپ رسیده است.
این كتاب روایت جدیدی از جنگ تحمیلی است زیرا غلامحسین حدادزادگان خیلی سوابق حضور در جنگ را ندارد اما میدان جنگ برای او جاده‌ها، خیابان‌ها و كوچه‌های استان قزوین بوده است.
«كتاب فرهنگ» برنامه زنده از گروه كتاب رادیو فرهنگ است كه هرشب ساعت ۲۰:۰۰ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.