Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 33799
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 23 فروردین 1401 - 17:44 |

آزادی مادران زندانی جرایم مالی غیرعمد به همت رادیو

آزادی مادران زندانی جرایم مالی غیرعمد به همت رادیو

به همت رادیو همه مادران زندانی جرایم غیرعمد، تا سقف بدهی یک میلیارد ریال آزاد شدند.

به گزارش هنرصدا به نقل از به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، رادیو معارف با مشارکت آستان قدس رضوی اقدام به برگزاری پویش آزادی مادران معسر (کسانی که جرایم مالی غیر عمد داشتند) کرده است که با استقبال و مشارکت گسترده مخاطبان این رادیو، کلیه مادران زندانی جرایم غیرعمد با محکومیت مالی زیر یک میلیارد ریال در همه استان های کشور، آزاد و در کنار خانواده بر سفره رحمت رمضان نشستند.

در این خصوص محمدجواد محمدی، تهیه کننده رادیو معارف گفت: برنامه ای با مشارکت آستان قدس رضوی، با نام «باران مهربانی» از جوار حرم مطهر امام مهربانی ها، حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیه و الثنا از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و با دعوت از مردم مهربان و خیر کشور و با همکاری مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس و سازمان ستاد دیه کل کشور، طی هفته اول این ماه پربرکت، توانست با جمع آوری مبلغ قابل توجهی نسبت به آزادی تعداد زیادی از مادران زندانی جرایم غیرعمد مادی در استان های مختلف، اقدام کند.

محمدی با اشاره به تماس ها و پیامک مخاطبان برنامه به اهتمام ویژه مردم به مواسات و همدلی در ماه رمضان که توصیه رهبر معظم انقلاب است، اشاره کرد و گفت: چه بسیار افرادی که طی ارتباط با برنامه حتی از مبالغ کم نقدی دریغ نکرده و به قدر وسع خویش در این امر خداپسندانه شرکت کرده اند. به عنوان مثال شخصی تنها با دارایی سی هزار تومان، نیمی از آن را برای مشارکت در این طرح اختصاص داد.

وی افزود: باتوجه به نزدیک شدن شب های قدر و در ادامه راه قصد یاری به ایتام را در برنامه خود خواهیم داشت و علاقمندان می توانند از طریق کد دستوری #۸* در این طرح همراه ما باشند.
این برنامه به تهیه کنندگی محمد جواد محمدی و اجرای عباسعلی توفیقی و رضا ملایی و کارشناسی حجت الاسلام سیدکاظم روح‌بخش از استودیو شهید سلیمانی واقع در صحن پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله هر شب ساعت ۲۱:۳۵ تا ۲۲:۳۵ دقیقه روی آنتن رادیو معارف می رود.

لازم به ذکر است معاونت صدا برای کمک به ایتام به خصوص ایتامی که فردی از خانواده آن‌ها زندانی است و سرپرست خانواده به هر دلیلی حضور ندارد و یا با مشکلی مواجه است، «پویش به عشق علی (ع) برای ایتام» در ماه مبارک رمضان را نیز برگزار می کند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.