Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 46215
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 27 آذر 1402 - 15:53 |

آشنایی با طراحان گرافیک در «دوراهی» رادیو صبا

آشنایی با طراحان گرافیک در «دوراهی» رادیو صبا

رادیو صبا در برنامه «دوراهی» مخاطبان را با طراحان گرافیك و حرفه آنها آشنا می كند.

به گزارش هنرصدا، طراحان گرافیك، افرادی هستند كه با كمك تصاویر می‌توانند میان افراد و موضوعات ارتباط به وجود آورند و حتی با كمك گرفتن از نرم افزارهای گرافیكی تصاویری خلق كنند كه حرف‌های زیادی برای بیان داشته باشند. آنها با الهام گرفتن از تصاویر و كلمات می‌توانند مشتریان و كاربران را جذب كنند. آنها سعی می‌كنند تا به طور مستمر با مشتریان و مصرف كنندگان در ارتباط باشند تا بتوانند طرحی خلق كنند كه بتواند به خوبی پیام مورد نظر را منعكس كند.

رایو صبا روز سه شنبه ۲۸ آذر دربرنامه «دوراهی» میزبان دونفر از طراحان گرافیك می شود و در قالب مسابقه رادیویی حرفه و هنر آنها را به مخاطبان معرفی می كند.

«دوراهی» در قالب مسابقه به آشنایی مخاطبان با مهارت های شغلی و عمومی با هدف آمورش مهارت های عمومی و تخصصی در زندگی می پردازد . این برنامه در قالب طرح سوال های دو گزینه ای مخاطبان را با مهارت هایی برای زندگی آشنا می كند.

شنوندگان دوراهی در این برنامه با تاریخچه، مهارت های لازم، ابزار و امكانات این شغل آشنا می شوند و مهمان های برنامه كه از پروش دهندگان ماهی های زینتی هستند، آنها را در جریان سختی ها و شیرنی های این شغل قرار می دهند.

مسابقه پر هیجان «دوراهی» با اجرای «مهدی پر» و تهیه كنندگی رضا عزتی و هماهنگی آتوسا برهانی نژاد از شنبه تا چهار شنبه ساعت ۱۰ تقدیم مخاطبان میشود .

شنوندگان می توانند با ارسال پیامك در زمان پخش این برنامه در این مسابقه شركت كنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.