Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 31703
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 12 دی 1400 - 11:19 |

آقای حكایتی مسافر قطار صبا

آقای حكایتی مسافر قطار صبا

رادیو صبا در برنامه «همپای صبا» میزبان بهرام شاه محمدلو شد و با وی درباره آقای حكایتی مصاحبه كرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، قطار صبا هر روز از شنبه تا چهارشنبه در برنامه «همپای صبا» با عبور از ایستگاه های مختلف ادبیات، هنر، سینما، تاریخ و فرهنگ مخاطبان را با مشاهیر و مفاخر ایران زمین آشنا می كند.
این برنامه روزشنبه ۱۱ دی ماه در ایستگاه هنر میزبان بهرام شاه محمدلو شد و با وی درباره قصه های آقای حكایتی گفتگوی صمیمی داشت.
بهرام شاه‌ محمدلو كارگردان، تهیه ‌كننده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران متولد ۲۵ آذر ۱۳۲۹ در تهران است.

شاه ‌محمدلو كه یكی از تشكیل دهندگان اولین گروه مركز حرفه ‌ای تئاتر كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در سال ۱۳۵۰ بود، در سال ۱۳۵۲ تحصیلاتش را در رشته هنرهای نمایشی دانشكده هنرهای زیبا به پایان برده‌ است. از آثار وی می ‌توان به مجموعه آقای حكایتی، سریال گرگ‌ ها و فیلم سه ماهی اشاره كرد. از فعالیت‌های وی در تئاتر، می‌توان ایفای نقش در نمایش افرا در سال ۱۳۸۶ و شركت در نمایش دو لیتر در دو لیتر صلح در سال ۱۳۹۱ را نام برد.
بهرام شاه محمدلو در گفتگو رادیو صبا به ویژگی های بچه ها و كودكانه دهه شصت اشاره كرد گفت: در آن زمان همه چیز واقعی و عاطفی بود خبری از اینترنت و فضای مجازی نبود، بچه ها در كنار یكدیگر و در كنار خانواده بودند. اگرچه اینترنت و فضای مجازی مزایای و امكاناتی به همراه داشته است، ولی باعث شده است كه خیلی از ارتباطات به صورت فردی باشد و كمتر حضور احساسی در كنار هم را تجربه كنیم.
وی درباره كار و قصه گویی برای بچه ها گفت: برای ارائه كار بهتر برای بچه ها باید آنها را خوب شناخت و از نگاه آنها زندگی را دید و آنها را درك كرد.
وی در پایان درباره حضور در رادیو گفت: اگر فرصتی پیش بیاید دوست دارم در رادیو نیز قصه گویی كنم.
برنامه همپای صبا هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ به تهیه كنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای مهدی پر طراحی آنتن صبا میشود.
علاقه مندان می توانند شنونده این گفتگو در بخش گفتم گفت سایت رادیو صبا باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.