Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 46817
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو اقتصاد تاریخ انتشار : 26 دی 1402 - 12:06 |

آموزش بازاریابی نسل ۵ در رادیو اقتصاد

آموزش بازاریابی نسل ۵ در رادیو اقتصاد

برنامه زنگ اقتصاد، ۲۶ دی‌ ماه با حضور کارشناسان با موضوع آموزش بازاریابی نسل ۵ تقدیم مخاطبان می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، آموزش مباحث کلیدی اقتصادی، مثل بورس، تجارت، مدیریت و آموزش نیروی انسانی، ارائه آموزش های کلیدی و راهبردی در حوزه اقتصاد کلان از جمله موضوعاتی است که در زنگ اقتصاد شبکه رادیویی اقتصاد مورد توجه قرار می‌گیرد.

بر اساس تعریف، بازاریابی نسل ۵ استفاده از فناوری‌های تقلید از انسان برای ایجاد، برقراری ارتباط، تحول و افزایش ارزش در طول ارتباط با مشتری است. یکی از موضوعات مهم در بازاریابی نسل ۵، همان چیزی است که ما آن را فناوری آتی می‌نامیم که گروهی از فناوری‌ها است و هدف آن تقلید از توانایی‌های بازاریابان انسانی است که شامل: هوش مصنوعی، NLP، حسگرها، رباتیک، واقعیت افزوده (AR‎)، واقعیت مجازی (VR‎)، اینترنت اشیا و بلاکچین می‌باشد.

“زنگ اقتصاد” از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰ به مدت ۵۵ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز به صورت زنده تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد می‌شود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.