Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 46811
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 26 دی 1402 - 7:57 |

مجری رادیو: سرزندگی ام را مدیون صبح صبا هستم

مجری رادیو: سرزندگی ام را مدیون صبح صبا هستم

مریم خادم پور مجری برنامه زنده «صبح صبا» درباره این برنامه توضیحاتی ارائه كرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، صبح صبا یكی از برنامه های پر مخاطب صبحگاهی است كه در اولین ساعات روز با نگاهی متفاوت شنوندگان را در جریان رویداد های روز قرار می دهد.
مریم خادم پور مجری برنامه زنده صبح صبا درباره این برنامه توضیحاتی ارائه كرد.

مریم خادم پورگفت: هر روز در اولین ساعات روز با شوخی و طنز و با همراهی مخاطبان به نقد طنازانه اتفاقات سیاسی و اجتماعی روز می‌پردازیم. این برنامه در كنار اطلاع رسانی هر روز یكی از خبرهای مهم اجتماعی و فرهنگی را به عنوان ســوژه برنامه مطرح میكند و جویای نظرات مردمی درباره تصمیمات مهم مسؤالن جامعه میشود.
مجری «صبح صبا» با اشــاره به ویژگی اجرای صبحگاهی افزود: اجرای برنامه صبحگاهی با دیگر اجراها متفاوت است. شما اگر كسل و خموده هم باشید با حضور در این برنامه سر ذوق میایی و خواب از سرت می‌پرد. من خیلی سحرخیز نیستم اما بعد از پیوستن به گروه «صبح صبا» باید ساعت ۶ در سازمان باشم و همین سحرخیزی در این چند سال حالم را خوب كردهاست.
وی شوخی و طنز را پایه اصلی این برنامه برشمرد و گفت: اینجا همه چیز به زبان طنز است.
اصلا همه با هم به همین زبان ســخن میگویند. حتی اخبار هواشناسی را هم به زبان طنز به مخاطبان خود ارائه می‌دهیم. این طنز را به مجریان جدی
هم تسری داده ایم و كارشناسان هواشناسی هم در ارتباط زنده سعی می كنند با زبان طنز این بخش را اجرا كنند.

خادمپور كه اجرای مجله خبری «عصر صبا» را نیز برعهده دارد، درباره تفاوت نحوه اجرا در این شــبكه و سایر شبكه ها گفت: به طور كلی هركدام از شــبكه های رادیویی با توجه بــه طیف مخاطبی كه دارند برنامه های صبحگاهیشان را روی آنتن می برند.
رادیو صبا هم این كار را انجام می دهد مخاطب رادیو صبا به دنبال این اســت كه به دور از هر گونه اخبار بد و معضل و گرانی فقط حال خوش به خودش
بدهد. برای همین ما در بخش خبر خوب روی اخبار خوب و امیدآفرین تمركز می‌كنیم و در مقوله اطلاع رسانی با قالب و فرم دیگری كه بسیار لطیفتر و جذابتر است با زبان طنز محتوا را ارائه می‌دهیم.
مجری رادیو صبا درباره بداهه گویی در برنامه هم عنوان كرد: بخش زیادی از برنامه به شكل بداهه اجرا می‌شود كه این سختیها و مزایایی دارد. در فضای بداهه كه برنامه در آن واحد اجرا می‌شود، ما از دل یك پیامك كه مخاطب در همان لحظه برای ما فرستاده، یك نمایش میسازیم كه این به نوع خودش هم برای مخاطب و هم برای خودمان جالب است اما بداهه روی آنتن زنده نیز بسیار كار حساسی است و بار زیادی بر دوش ما میگذارد.

وی كه بخشی از روحیه شاد و سرزندگیاش را مدیون اجرای صبحگاهی در رادیو صبا می‌داند گفت: كار در رادیو فقط با عشق و علاقه دوام پیدا می‌كند. من و بسیاری از همكارانم حضور در رادیو را شغل نمی‌دانیم. كار در رادیو صبا به من آرامش و شادی می‌دهد. دستمزدها در رادیو بسیار اندك است و نمی‌توان زندگی را بر مبنای حقوقی كه از رادیو دریافت می‌كنیم جلو ببریم به همین دلیل بسیاری از هنرمندان رادیو در تلویزیون هم حضور دارند اما اگر قرار به انتخاب باشد من اجرا در رادیو را با هیچ گزینه دیگری عوض نمی‌كنم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.