Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 32336
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 04 بهمن 1400 - 13:19 |

آینده سوژه طنز «دكتر صبا» رادیو می شود

آینده سوژه طنز «دكتر صبا» رادیو می شود

رادیو صبا در برنامه «دكتر صبا» با نگاهی طنز به آینده می پردازد

از عصر باستان تاكنون، انسان‌ها همیشه سعی در پیش‌بینی آینده داشته‌اند. امروزه اعتماد به پیش‌بینی‌ها و پیشگویی‌ها بخشی از زندگی روزمره شده است. از پیش‌بینی آب‌وهوا تا زمانی كه جی‌پی‌اس ماشین به ما می‌گوید كی به مقصد خواهیم رسید، زندگی ما بر اساس داستان‌های آینده‌گرایانه بناشده است.
فكر كردن به آینده بخش عمده ای از نگرانی های افراد را به خود اختصاص می دهد. رادیو صبا در برنامه «دكترصبا» آینده را سوژه طنز برنامه قرار می دهد و با بیان طنز گونه مسائل مربوط به آن خنده و شادی را تقدیم مخاطبان می كند.
در طول روز چند بار به آینده فكر می­كنید؟ وقتی مشغول انجام كاری هستید ناگهان خودتان را در حالی كه به صندلی تكیه دادید و به گوشه ای خیره شدید و به چگونگی آینده فكر می­كنید پیدا می كنید؟ هستند افرادی كه بخاطرش خودشون رو سرزنش می­كنند با این تعابیر كه گذشته را فراموش كن، از آینده نترس و حال را دریاب. اما با تامل در ویژگی­های دنیایی كه در آن زندگی می­كنیم كه یكی از مهمترین های آن سرعت زیاد تغییرات است بنظر می­رسد كه فكر كردن به آینده نه تنها امری عادی كه خیلی هم ضروری باشد. دوست داشته باشیم یا نه آینده ما را خیلی بیشتر و سریعتر غافلگیر خواهد كرد
«دكتر صبا» روز سه شنبه پنچم بهمن در بخش های مختلف «فری فال ، ترانه درمانی، مشاوره و …» درباره آینده با مخاطبان صحبت می كند.
برنامه «دكتر صبا» به تهیه كنندگی و گویندگی وحید كمالی زاده هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ همراه شنوندگان رادیو صبا می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.