Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 36300
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 20 شهریور 1401 - 14:51 |

اثری از شل سیلور استاین در «تالار آیینه» رادیو ایران

اثری از شل سیلور استاین در «تالار آیینه» رادیو ایران

برنامه «تالار آیینه» یكشنبه بیستم شهریور به معرفی «لافكادیو، شیری كه جواب گلوله را با گلوله داد» اثری از شل سیلور استاین می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، سعید مبشری تهیه‌كننده برنامه «تالار آیینه» بیان كرد: برنامه «تالار آیینه» یكشنبه و سه شنبه از رادیو ایران پخش می شود.
وی ادامه داد: یكشنبه بیستم شهریور كتاب «لافكادیو، شیری كه جواب گلوله را با گلوله داد» اثری از شل سیلور استاین معرفی می شود.
مبشری افزود: «شل سیلوراستاین» شاعر، ترانه سرا، آهنگ ساز، نوازنده، كاریكاتوریست، فیلم نامه نویس و نویسنده كتاب كودكان است. «درخت بخشنده»، «بالا رفتن»، «چراغی در زیر شیروانی» از دیگر آثار او برای كودكان هستند كه از سوی ده‌ها میلیون كودك در سراسر جهان خوانده شده‌اند.
تهیه كننده برنامه «تالار آیینه» در مورد خلاصه ای از این كتاب گفت: كتاب «لافكادیو، شیری كه جواب گلوله را با گلوله داد» اولین داستان شل سیلور استاین برای كودكان بوده است. این داستان مثل دیگر داستان‌های این نویسنده از مفاهیم عمیق و فلسفی برخوردار است. نمی‌توان گفت داستان فقط مخصوص كودكان است؛ بلكه بزرگسالان هم می‌توانند با بارها خواندن از آن لذت ببرند و به فكر فرو روند. «لافكادیو»، شیری بود كه از شیر بودن خسته شده بود و مسیری جدید در پیش گرفت اما آن مسیر نیز نتوانست روح ناآرام او را آرامش بخشد.
تهیه كننده «تالار آیینه» در پایان تصریح كرد: علاقه مندان می‌توانند این برنامه را با اجرای شهاب شهرزاد یكشنبه‌ها و سه شنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو ایران بشنوند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.