Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 33654
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 17 فروردین 1401 - 12:12 |

اجرای رمضانی صالح علا، مریم نشیبا و بهروز رضوی

اجرای رمضانی صالح علا، مریم نشیبا و بهروز رضوی

مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا از دو ویژه‌برنامه مهم این شبکه‌ها با اجرای محمد صالح‌علا، مریم نشیبا و بهروز رضوی خبر داد.

مهدی شهاب تالی مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این شبکه‌ها در ماه رمضان به خبرگزاری مهر بیان کرد: شبکه رادیویی پیام علاوه بر تولید و پخش ویژه‌برنامه‌های سحر و افطار با پخش حکایات، قرآن و ادعیه، احادیث، آیات، متون ادبی و کلام بزرگان در خصوص ماه مبارک رمضان و نکات مهم در شیوه تغذیه و روزه‌داری با برنامه‌های کوتاه (پیام قرآن، پیام رمضان، پیام سلامت، پیام زندگی، پیام تغذیه، پیام تندرستی) روزه‌داران را همراهی می‌کند.

مدیر رادیو پیام افزود: «جرعه‌ای از ماه» ویژه‌برنامه افطار رادیو پیام است که با اجرای بهروز رضوی، مریم نشیبا، داود نماینده با تهیه‌کنندگی رضا صفری در ماه مبارک رمضان با روزه‌داران افطار می‌کند. این برنامه هرروز به یک موضوع شاخص اجتماعی و مذهبی می‌پردازد. همچنین پخش ترانه‌ها و تصنیف‌هایی با مضامین عرفانی و مذهبی با تاکید بر مسائل احکام و رفتارهای اجتماعی از دیگر برنامه‌های رادیو پیام در ماه مبارک رمضان است.

شهاب تالی در خصوص برنامه‌های رادیو آوا در ماه رمضان عنوان کرد: رادیو آوا با توجه به ساختار و مأموریت سازمانی خود، ضمن تولید و پخش ویژه برنامه سحر و افطار با پخش موسیقی، آواهای عرفانی، قرآن و ترجمه، ادعیه، دعای فرج و نیایش همراه مخاطبان این رادیو خواهد بود.

وی در ادامه گفت: رادیو آوا با ویژه برنامه «با هم افطار کنیم» با هدف ترویج افطاری‌های ساده با اجرای محمدصالح علا و تهیه‌کنندگی حسین معصومی با مخاطبان رادیو آوا افطار می‌کند. رادیو آوا در ایام و مناسبت‌های ماه مبارک رمضان ضمن فضاسازی مناسب در لیالی قدر و ایام سوگواری حضرت علی (ع) و روز جهانی قدس به‌صورت ویژه در قالب متن‌های روایی و موسیقی‌های مناسب مخاطبانش را همراهی می‌کند.

مخاطبان شبکه رادیویی پیام و آوا برای شنیدن برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان از طریق گیرنده رادیو، دستگاه‌های گیرنده دیجیتال ست تاپ باکس، اپلیکیشن رادیو و پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو پیام و رادیو آوا می‌توانند ضمن مشاهده تصاویر تهیه شده مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان که همزمان با پخش ویژه‌برنامه در رادیو تصویری پیام و آوا بارگذاری می‌شود تصاویر مورد نظر خود را با توجه به موضوعات ارائه شده برای پخش از رادیونما ارسال کنند.

| منبع خبر : خبرگزاری مهر
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.