Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 33657
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 17 فروردین 1401 - 12:24 |

افشین زی‌نوری مهمان «رخ به رخ» می شود

افشین زی‌نوری مهمان «رخ به رخ» می شود

چهارمین قسمت از «رخ به رخ» در فصل جدید خود که چهارشنبه ۱۷ فروردین روانه آنتن می شود به هم‌صحبتی با افشین زی‌نوری صداپیشه، بازیگر و مجری کشورمان اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا، در این قسمت از برنامه «رخ به رخ» افشین زی‌نوری در گفتگو با امیرعلی دانایی از روند ورودش به عرصه بازیگری تا دوبله و اجرا خواهد گفت.

افشین زی‌نوری (متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران) دوبلور، مدیر دوبلاژ ، مجری و بازیگر ایرانی است. او در ۱۳ سالگی با بازیگری به دنیای هنر گام گذاشت و پس از پنج سال با گفتن رلی در فیلم ایرانی «کمین» گویندگی را آغاز کرد. در همین سال‌ها او با راه یافتن به گروه کودک شبکهٔ دو، اجرا را نیز تجربه کرد.او در سال‌های اخیر برنامه‌های مختلف اجتماعی – مسابقات و … تلویزیونی را اجرا نموده است. وی در سال ۱۳۹۶ برنده تندیس بهترین مجری مسابقات تلویزیونی از جشنواره جام جم شد. زی نوری در آثاری مثل تلقین،اگه میتونی منوبگیر ،رفتگان و… به جای دی کاپریو صحبت کرده است و همکاری های بسیاری با ناصر طهماسب، بهرام زند، سعید شيخ زاده و شروین قطعه ای داشته است.
این صداپیشه جوان که با اجرای مسابقه جادوی صدا و هوش برتر علاوه بر صدا چهره‌ای آشنا برای مخاطب نیز دارد به دوبلور ثابت آثار دی‌کاپریو در ایران شهره است.

در «رخ به رخ» که همه بخش های استودیوی آن به صورت یک فضای باز برای بیننده آشکار است، امیرعلی دانایی گفتگو با مهمان را از اتاق گریم شروع کرده و در میز گفتگو ادامه می دهد. استندآپ، آئینه و کافه رخ به رخ از دیگر بخش های این برنامه است.
این برنامه کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام رمضان هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.