Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 15677
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 04 دی 1398 - 13:22 |

افسانه ای از سرزمین چین را در رادیو نمایش دنبال کنید

افسانه ای از سرزمین چین را در رادیو نمایش دنبال کنید

پنجم دی ماه ، افسانه ای از سرزمین چین را در«افسون افسانه» رادیو نمایش دنبال کنید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، زهرا عبدالله زاده تهیه کننده این برنامه رادیویی دراین باره گفت : افسانه های چینی به عنوان یکی از پرچمداران افسانه های شنیدنی و جالب جهان، در صدر تمامی داستان ها قرار می گیرند.تاثیر افسانه ها در فرهنگ چین به اندازه ای زیاد است که حتی امروزه در جاذبه ها و سبک زندگی سنتی چینی ها به وضوح دیده می شود.

وی افزود:در برنامه ی «افسون افسانه» این هفته ، افسانه ای از سرزمین چین را به نام افسانه ی «سه برادر» می شنوید. این افسانه در سالهای پایانی سلسله ی «هان» اتفاق می افته که دولت مرکزی دچار فساد بسیار شده بود و شورش های زیادی مثل قیام دستار زردها، امپراطوری را به سوی نابودی پیش می برد.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: این افسانه حکایت سه برادر به اسمهای لیوبی،گوان یو و جانگ فی است که با هم پیمان وفاداری و همبستگی در برابر دشمن می بندند.

این افسانه را سهیلا خدادادی برای رادیو تنظیم کرده و مهرخ افضلی راوی آن است .

در این افسانه؛ مهدی طهماسبی، محمدرضا قلمبر، اکبر مولایی، علی اصغر دریایی به ایفای نقش پرداخته اند و بهرام سروری نژاد کارگردانی آن را بر عهده دارد .

«افسون افسانه» را می توانید هر پنجشنبه به تهیه کنندگی زهرا عبدالله زاده، صدابرداری محمدرضا محتشمی  و افکتوری محمدرضا قبادی فر ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش بشنوید. تکرار این برنامه روز جمعه ساعت ۱۰:۳۰ از رادیو نمایش موج fm ردیف صد و هفت و نیم است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.