Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 15674
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 04 دی 1398 - 11:36 |

پخش سریال طنز رادیویی با موضوع «انتخابات» از رادیو نمایش

پخش سریال طنز رادیویی با موضوع «انتخابات» از رادیو نمایش

سریال طنز «مبصر قرن بیست و دو» از شنبه هفتم دی ماه از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سمیرا شکوهی نویسنده این سریال رادیویی گفت: «مبصر قرن بیست و دو» یک سریال طنز با موضوع انتخابات  است ، این نمایش نکات ریزی دارد که به زبان طنز به آن اشاره کردم مثل رفتارهای هیجانی مردم در زمان انتخابات و اینکه خیلی وقتها می بینیم که به خاطرانتخابات در مقوله تبلیغ اسراف های زیادی می شود.

وی ادامه داد: نکته مهم در انتخابات این است که یک فرد را چقدرمی شناسیم که انتخابش می کنیم .چرا که شناخت امر بسیار مهمی است در انتخاب و اینکه چون یک نفر در حرفه اش شناخته شده و موفق است آیا می تواند در جایگاهی قرار گیرد که برای مردم تصمیم گیرنده باشد یا نه ؟

نویسنده « مبصر قرن بیست و دو» افزود: همیشه دغدغه ام این بوده که در انتخابات کسی که کاندید شده را تا چه اندازه می شناسم که می خواهم او را انتخاب کنم ؟ و اینکه چه اندازه آن  شناخت  بر اساس تبلیغات و شعار است؟

شکوهی در پایان گفت : نقش های اصلی این کار را شمسی صادقی، فریبا متخصص، احمد گنجی ، رضا عمرانی  و بهادر ابراهیمی بر عهده دارند و عمار تفتی و مینو جبارزاده از دیگر بازیگران این سریال رادیویی هستند.

« مبصر قرن بیست و دو» به کارگردانی بهرام ابراهیمی ، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا ، صدابرداری مجید آینه و افکتوری نازنین حسن پوراز روز شنبه ساعت ۲۳:۰۰ از رادیو نمایش پخش می شود .

علاقه مندان می توانند نمایش ها و برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف صد و هفت و نیم مگاهرتز دنبال کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.