Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 23 شوال 1445
شناسه خبر : 25403
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 14 فروردین 1400 - 13:55 |

«ایران به توان من» برنامه ای جدید از رادیو ایران

«ایران به توان من» برنامه ای جدید از رادیو ایران

برنامه« ایران به توان من » برنامه جدیدی از رادیو ایران است که سعی دارد با معرفی افراد شاخص ، مشاغل و صنایع موفق علت موفقیت انتخابشان را بررسی کرده و در نهایت چگونگی انتخاب درست را به مخاطب معرفی کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، گروه سیاسی رادیو ایران برای افزایش آگاهی عمومی و زمینه سازی مناسب برای حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اواسط اسفند ماه برنامه‌های مختلفی را تهیه کرده است.یکی از این برنامه‌ها « ایران به توان من » نام دارد. این برنامه به معرفی مشاغل و صنایع موفق که در گامی جهادی و تخصصی به تقویت اقتصادهای بومی ، ایجاد اشتغال و جهش تولید پرداخته اند می‌پردازد و می‌کوشد با معرفی افراد شاخص ، مشاغل و صنایع موفق علت موفقیت انتخابشان را بررسی کرده و در نهایت چگونگی انتخاب درست را به مخاطب بگوید.  این برنامه در ۳۰ قسمت ۱۵ دقیقه ای به معرفی ۱۵ صنعت در تهران و ۱۵ صنعت در شهرستان می‌پردازد.

برنامه« ایران به توان من» به تهیه کنندگی و بازیگری فاطمه عبدالوند و مصطفی پیرویسی، از شنبه ۱۴ فروردین روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۳:۱۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.