Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 33010
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ورزش تاریخ انتشار : 11 اسفند 1400 - 19:18 |

«ایران خاک دلیران»از رادیو ورزش به ورزش استان‌ها می‌ پردازد

«ایران خاک دلیران»از رادیو ورزش به ورزش استان‌ها می‌ پردازد

برنامه «ایران خاک دلیران» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش با رویکرد توجه به فعالیت‌های حوزه ورزش استان‌ها، پیگیر مطالبات مردم از مسئولان ورزشی می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه «ایران خاک دلیران» کاری از گروه مسابقات رادیو ورزش با رویکرد توجه به فعالیت‌های حوزه ورزش استانی و پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان ورزشی در شهرها، از ابتدای بهمن ماه به صورت زنده به روی آنتن رفت.
یوسف فرجی تهیه کننده برنامه می‌گوید: با توجه به دو اصل هویت محوری و عدالت‌گستری در دوره جدید که مبنای تحول رسانه ملی است و تاکید ویژه رئیس محترم صدا و سیما، در این برنامه سعی داریم به بررسی امکانات ورزشی استان‌ها، معرفی ورزش استان، ورزشکاران، ورزش بانوان و گردشگری ورزشی بپردازیم.
وی با اشاره به ضرورت تولید چنین برنامه‌هایی اظهار داشت: استان‌ها از ظرفیت‌های خوبی در زمینه استعدادهای ورزشی برخوردار هستند. ولی با وجود همه محدودیت‌های امکاناتی و زیرساختی، شاهد جهش و حرکت رو به جلویی در بین جوانان استان‌ها هستیم. نگاه ما در این برنامه رساندن صدای مردم و انتظارات آنان به گوش مسئولین است.
تهیه کننده برنامه «ایران خاک دلیران» با تاکید بر همکاری خوب استان‌ها گفت: مراکز استان‌ها و گزارشگران صدای مراکز همکاری خوبی را با این برنامه دارند. اکثر مدیران و معاونین اداره کل ورزش و جوانان ، میهمان برنامه هستند و از آمار و ارقام ورزش همگانی و ورزش استان خود گزارشاتی را ارائه می‌دهند.
فرجی در ادامه گفت: بازخورد برنامه از سمت مخاطبان بسیار خوب بوده و پیگیری‌ها به صورت منظم انجام می‌شود. بدون شک مسئولین ورزشی می‌توانند با رصد کردن پراکندگی جغرافیایی ورزشکاران در استان‌های مختلف و توجه به رشته‌های موفق در هر استان، برنامه‌ریزی مدونی برای قهرمان پروری داشته باشند و برای پرورش جوانان مستعد استان‌های قهرمان‌ساز، امکانات لازم را فراهم کنند.
برنامه «ایران خاک دلیران» هر روز از ساعت ۸:۳۰ از رادیو ورزش پخش می‌شود. همچنین معرفی بازی‌های بومی محلی، گزارشی از وضعیت قهرمانان، اخبار مربوط به حوزه بانوان، معرفی مکان‌های گردشگری ورزشی و آشنایی با مشاهیر و پیشکسوتان ورزشی هر استان از بخش‌های متنوع این برنامه به شمار می‌رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.