Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 34774
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 16 خرداد 1401 - 22:24 |

باید و نبایدهای دوره بارداری در «خانه و خانواده» رادیو ایران

باید و نبایدهای دوره بارداری در «خانه و خانواده» رادیو ایران

برنامه «خانه و خانواده» رادیو ایران فردا، سه شنبه ۱۷ خرداد، با حضور فیروزه روستا، روانشناس، ماما از باید و نیاید و مراقبت های دوره بارداری می‌گوید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، دوران بارداری یکی از مهمترین دوره‌ها برای مادران و نوزاد است می‌باشد که سلامتی نوزاد و مادر در این دوران بسیار حائز اهمیت است و مادران جوان باید سعی نمایند تا چکاپ های دوره ای و مراجعه به متخصص زنان و زایمان در این دوران را فراموش نکنند.

متین السادات فیروزی تهیه کننده این هفته برنامه «خانه و خانواده»  اعلام کرد: در برنامه روز سه شنبه، هفدهم خرداد، با حضور فیروزه روستا روانشناس ماما و مدرس کشوری وزارت بهداشت از دوره‌های مراقبت بارداری، بایدها و نبایدهای دوره بارداری خواهیم گفت.

وی ادامه داد: در این برنامه با توجه به حساسیت های دوره بارداری درباره محدودیت های سفر، شرایط استفاده از دارو، عکسبرداری و رادیولوژی و هرآنچه یک مادر، باید در دوره بارداری رعایت کنند، گفتگو خواهیم کرد.

گفتنی است «خانه و خانواده» این هفته به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و با اجرای فاطمه آل عباس از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۰۰ صبح  از رادیو ایران پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.