Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 29818
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 25 مهر 1400 - 13:19 |

با رادیو صبا دندان پزشك شوید

با رادیو صبا دندان پزشك شوید

رادیو صبا در مسابقه “دوراهی ” مخاطبان را با مراحل پر كردن دندان آشنا می كند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دوراهی» عنوان مسابقه ای هیجان انگیز است كه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۲:۳۰ به صورت زنده روی آنتن می رود.

در این مسابقه پرهیجان شركت كنند در یك موقیت برای تصمیم گیری قرار می گیرد كه به صورت یك “دو راهی ” طراحی شده است ، كه باید با انتخاب صحیح وارد مرحله بعد شود در صورت اشتباه به مرحله اول سقوط می كنند و برای ادامه باید به تمام سوالات قبل مجدد پاسخ دهد.

در هر برنامه سه موقعیت طراحی شده برای ۳ شركت كنند ، موقیت ها ی طراحی شده بسیار متنوع اند از جمله موقعیت شغلی ، فرهنگی ، اجتماعی ، پرشكی ، كارآفرینی و ….

دراین برنامه تلاش می شود با قرار دادن شركت كننده بر سر دوراهی های مختلف باعث افزایش قدرت تصمیم گیری صحیح و آشنایی مخاطبان با حرفه های مختلف و موقعیت های متفاوت شویم ، این مسابقه به گونه ای طراحی شده كه باتكرار باعث تقویت حافظه شركت كننده می شود .

روز دوشنبه ۲۶ مهر دندانپزشكی یكی از حرفه هایی است كه شركت كننده در آن موقعیت قرار می گیرد و سوالات طراحی شده دراین قسمت مربوط به مراحل پر كردن دندان است .
پر كردن دندان به این صورت است كه برای درمان پوسیدگی دندان دندانپزشك بخشهای پوسیده دندانتان را برمی دارد و سپس سوراخ ایجاد شده را با مواد پر كننده مخصوصی، پر می كند تا قدرت و علمكرد دندان حفظ شود. پر كردن دندان برای ترمیم ترك خوردگی و شكستگیها نیز انجام می شود.

مسابقه “دو راهی” با اجرای پرهیجان مهدی پر هر روز از شنبه تا چهارشنبه تقدیم مخاطبان می شود شنوندگان برای شركت در این مسابقه می توانند در زمان پخش برنامه به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ پیامك ارسال كنند یا به سایت شبكه به آدرس Radiosaba.ir مراجعه نمایند.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.