Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 29821
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 25 مهر 1400 - 13:23 |

ورزش در خانه در روزهای کرونایی در رادیو صبا

ورزش در خانه در روزهای کرونایی در رادیو صبا

رادیودر برنامه صبح صبا به مخاطبان توصیه می كند در روزهای كرونایی درخانه ورزش كنید

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه زنده صبح صبا روز دوشنبه ۲۶ مهر با موضوع ورزش در شرایط كرونایی راهی آنتن صبا می شود .

همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات كاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی است كه از این كار به دست می آید؛ چون ورزش مایه پرهیز از بیكاری، مبارزه با كسالت و تنبلی، افزایش توانایی های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فكری و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

برنامه شاد صبح صبا با نگاهی طنز به این موضوع اشاره می كند كه ، این روزها با توجه به شیوع ویروس كرونا در جهان و ابتلا جمعیت زیادی از افراد به این بیماری امكان ورزش كردن بیرون از خانه وجود ندارد، اما با ورزش در خانه ضمن آنكه سلامت جسم حفظ می‌شود می‌توان روحیه‌ای شاد را نیز به وجود آورد.
این برنامه با شوخی با مخاطبان به آنها یادآور می شود كه تاثیر ورزش و تحرك بدنی در زمان شیوع كرونا ویروس، می‌تواند نقش پیشگیرانه داشته باشد، البته از مهم‌ترین این اقدامات انجام ورزش منظم است. در حقیقت انجام ورزش منظم یكی از راه‌های جلوگیری از مضرات و معایب بی‌حركتی و فعالیت نكردن طی دوران قرنطینه خانگی است.

برنامه صبح صبا هر روز از شنبه تا چهارشنبه با رویكرد اطلاع رسانی اخبار روز ایران و جهان ازساعت ۷ صبح راهی آنتن صبا می شود .
این برنامه در هفته جاری به تهیه كنندگی رضا عزتی و اجرای مهبد قناعت پیشه و احمدرضا موسوی راهی آنتن سبا می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.