Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 20412
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 25 مرداد 1399 - 12:20 |
در رادیو گفت وگو

با وظایف متقابل خانواده و جوانان آشنا شوید

با وظایف متقابل خانواده و جوانان آشنا شوید

برنامه «گفت و گوی اجتماعی» بیست و پنجم مرداد، به مناسبت شروع هفته خانواده، موضوع خانواده و جوانان را بررسی می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه«گفت و گوی اجتماعی» امروز، مینو اصلانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان، دکتر حمید گلرخی، مشاور خانواده، دکتر فرشته روح افزا، مدیر طرح و برنامه و سیاست گذاری شورای عالی فرهنگی اجتماعی زنان، دکتر سید حسن موسوی چلَک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و دکتر محمد اسحاقی، رئیس کارگروه ملی کنترل و کاهش طلاق، وظایف متقابل خانواده و جوانان را بررسی می‌کنند.

همانطور که می دانیم در دین مبین اسلام خانواده یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه محسوب می‌ شود. پایبندی به خانواده و همچنین ارتقاء جایگاه و تحکیم بنیان خانواده، از جمله مسائلی است که به آن سفارش فراوان شده است.  خانواده به عنوان کوچک‌ ترین نهاد اجتماعی، آسیب پذیرترین گروه در برابر آسیب‌ های اجتماعی است، به طوری که اکثر مشکلات و آسیب‌ ها ابتدا در خانواده‌ ها بروز پیدا می‌ کند و در صورت عدم پیشگیری و برخورد ناصحیح با آن‌ها، به درون جامعه نیز رسوخ می‌ کند و در این شرایط دشوار دیگر نمی‌ توان به راحتی مشکلات و آسیب‌ ها را کنترل کرد.

برنامه«گفت و گوی اجتماعی» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز از رادیو گفت و گو شنیده می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.