Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 20409
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو گفتگ و گو تاریخ انتشار : 25 مرداد 1399 - 12:18 |

پویش نذر ماسک در رادیو گفت و گو

پویش نذر ماسک در رادیو گفت و گو

مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت و گو گفت: ضمن دعوت از کلیه خیرین، نهادها، سازمان ها و مردم کریم این سرزمین با راه اندازی پویش نذر ماسک گام اول ساماندهی این نذورات و ترویج این اقدام خداپسندانه را برداشته ایم.

به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، با توجه به اینکه تمام پروتکل های بهداشتی بر زدن ماسک برای جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس کرونا تاکید دارند، افرادی در جامعه هستند که توانایی خرید ماسک با متوسط قیمت ۱۵۰۰ تا ۲ هزار تومان را ندارند.

لذا حالا که در آستانه برگزاری ماه محرم حسینی و متفاوت برگزار کردن این مراسم هستیم، نذر_ماسک و حتی اقلام بهداشتی علاوه بر این که می تواند تضمین کننده گوشه ای از سلامت افرادی باشدکه توانایی تهیه این موارد را ندارند، می تواند دیدگاه جدیدی در خصوص اهدای نذورات را در جامعه فرهنگ سازی کند.

معافی مدنی در خصوص راه اندازی پویش نذر ماسک در این شبکه رادیویی گفت: امسال تحت الشعاع شیوع مجدد بیماری کرونا، ماه محرم با حال و هوای متفاوتی خواهد آمد. در روزگاری که این بیماری توان مالی و اقتصادی خانواده های آسیب پذیر را بیش از پیش ضعیف کرده است شاید بتوان با ساماندهی نذورات ماه محرم که نشان از احسان و نیکوکاری مردم این سرزمین دارد، بخشی از نیازهای بهداشتی نیازمندان را در قالب پوشش نذر ماسک در کنار سایر نذورات جاری این ایام فراهم آورد.

وی افزود: لذا رادیوگفت و گو ضمن دعوت از کلیه خیرین، نهادها، سازمان ها و مردم کریم این سرزمین با راه اندازی پویش#نذر_ماسک گام اول ساماندهی این نذورات و ترویج این اقدام خداپسندانه را برداشته و امیدواریم با یاری و تبلیغ این پویش به گسترش زنجیره نذر ماسک گام های موثری را برداریم.

معافی مدنی تاکید کرد: هدف از راه‌اندازی این پویش فرهنگ سازی و اطلاع‌رسانی درباره اهمیت استفاده از ماسک در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا است و شعار ما در این خصوص #نذر_ماسک تا بهره مندی همه از لوازم بهداشتی و کاهش شیوع بیماری کرونا می باشد.

مدیر گروه تاریخ و فرهنگ رادیو گفت و گو گفت: مخاطبان محترم می توانند با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ ضمن شرکت در این پویش نظرات خود را با این شبکه در میان بگذارند.

شبکه رادیویی گفت و گو از طریق گیرنده های دیجیتالی، رادیو نما، اپلکیشین های موبایلی و آدرس اینترنتی http://radiogoftogoo.ir نیز قابل دریافت است و همچنین مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های این شبکه رادیویی می‌توانند با شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ در ارتباط باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.