Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 28835
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 15 شهریور 1400 - 12:01 |

بررسی ابعاد مهاجرت در «گفتاورد» رادیو تهران

بررسی ابعاد مهاجرت در «گفتاورد» رادیو تهران

برنامه«گفتاورد» امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه، به مسئله مهاجرت و ابعاد گوناگون آن می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ ساناز باقری تهیه کننده برنامه گفتاورد با اعلام این خبر گفت: «گفتاورد» برنامه ای گفتگو محور از رادیو تهران که با حضور کارشناسان به بحث و گفتگو پیرامون موضوع های روز می پردازد. این برنامه روزهای زوج از ساعت ۱۲ تا ۱۲:۳۰روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود. برنامه گفتاورد امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه، به مسئله مهاجرت و ابعاد گوناگون آن می پردازد.

وی افزود: مسئله مهاجرت و ابعاد گوناگون آن از موضوعات مهمی است که در همه جای دنیا امروزه به آن فکر می کنند و درباره آن تحقیق می کنند و ساز و کارهایی برای ساماندهی آن طراحی می کنند و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در حال حاضر در کشور ما وقتی اسم مهاجرت می آید یک عده ای فکر می کنند که با یک معضل مواجه هستیم در حالی که مهاجرت یک پدیده جهانی است و لزوما یک معضل نیست، یعنی در اغلب کشورها پدیده مهاجرت وجود دارد اما نوع مواجه با این مسئله و تحلیل و ساماندهی آن در کشورهای مختلف متفاوت است.

به گفته تهیه کننده برنامه؛ در برنامه امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه امیر دبیری مهر در گفت وگو با بهرام صلواتی، مدیر رصدخانه مهاجرت ایران وابسته به پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه شریف پیرامون مسئله مهاجرت همراه مخاطبان است.

برنامه گفتاورد کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که با حضور دکتر امیر دبیری مهر، سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه پخش خواهد شد و مخاطبان می توانند تکرار آن را در روزهای فرد بشنوند.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.