Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 34665
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 09 خرداد 1401 - 11:23 |

بررسی اهمیت نشان تجاری پوشاک در «زرجامه» رادیو فرهنگ

بررسی اهمیت نشان تجاری پوشاک در «زرجامه» رادیو فرهنگ

برنامه «زرجامه» روز دوشنبه ۹ خردادماه، با موضوع چرایی و چگونگی ثبت نشان تجاری پوشاک و بررسی تاثیر آن در رفتار مصرف کننده از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، نشان تجاری یا برندسازی پوشاک در جامعه موضوعی است که در زرجامه این هفته مورد توجه قرار می‌گیرد. شرکت های زیادی امروزه در حیطه تولید پوشاک فعالیت می‌کنند که برای ایجاد تمایز میان کالاهای ارائه شده و خدمات یک شرکت از کالا و خدمات سایر شرکت ها باید هر کدام از آنها یک نشان تجاری به ثبت برسانند. برهمین اساس در برنامه « زرجامه» این هفته با حضور دکتر مونسی موضوع اهمیت نشان تجاری و نوع رفتار مصرف کننده در مواجهه با آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
همچنین فاطمه داوودیان نیز در گزارشی به بررسی نظرات مردم درباره میزان توجه آنان به نشان تجاری پوشاک هنگام خرید می‌پردازد .
با توجه به تولیدی بودن ایران بسیاری از تولید کنندگان ، صادر کنندگان و واسطه‌های صنعت مد و لباس و پوشاک تصمیم به ثبت برند لباس خود دارند تا ضمن دریافت حمایت اداره مالکیت معنوی از سوء استفاده اشخاص ثالث جلوگیری کنند با توجه به این موضوع در این صنعت رقابت بسیار زیادی وجود دارد.
برنامه «زرجامه» را می توانید دوشنبه ساعت ۱۶:۰۰ به تهیه کنندگی یلدا احتشامی از شبکه رادیویی فرهنگ بشنوید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.