Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43223
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 16 مرداد 1402 - 13:52 |

بررسی حذف كیسه های پلاستیكی از میادین میوه و تره بار در «سیاره آبی» رادیو

بررسی حذف كیسه های پلاستیكی از میادین میوه و تره بار در «سیاره آبی» رادیو

برنامه «سیاره آبی» دوشنبه ۱۶ مرداد، به موضوع ضرورت حذف كیسه های پلاستیكی و اجرای سیاست های تشویقی برای شهروندان در میادین میوه و تره بار می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبكه رادیویی ایران، سیما پاتیمار تهیه كننده برنامه «سیاره آبی» بیان كرد: تغییر الگو و كاهش مصرف كیسه‌ها، ظروف و محصولات یكبار مصرف پلاستیكی و جایگزین كردن مواد قابل بازیافت غیر پلاستیكی برای حفظ محیط زیست امری اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: این اقدام فرهنگ ساز می تواند با در نظر گرفتن سیاست های تشویقی برای شهروندان در میادین میوه و تره بار آغاز شود كه چندی است این موضوع در سطح كلان مطرح شده است و از همین رو در برنامه ۱۶ مرداد پیرامون این موضوع گفت و گو خواهیم كرد.

پاتیماردر خصوص دیگر بخش های برنامه به «گلدون» كه به معرفی گل و گیاهان آپارتمانی و روش نگه داری آنها می پردازد و «دانستنی های محیط زیستی» كه به رویدادهای محیط زیستی اشاره می كند و در همین خصوص با كارشناسان مختلف گفت و گو می كند، اشاره كرد.

گفتنی است «سیاره آبی» به تهیه كنندگی سیما پاتیمار و اجرای زهرا رحیمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.