Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 43221
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 16 مرداد 1402 - 13:46 |

گرامیداشت روز خبرنگار در رادیو صبا

گرامیداشت روز خبرنگار در رادیو صبا

رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار در برنامه‌های زنده صبح صبا، دوطرفه و به توان هفت به گرامیداشت این روز می‌پردازد.

به گزارش هنر صدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه رادیویی روز سه شنبه ۱۷ به مناسبت روز خبرنگار برنامه‌های زنده “صبح صبا”، “دوطرفه” و “به توان هفت” را باموضوع خبر و اطلاع رسانی راهی آنتن می‌کند.
این شبکه رادیویی متناسب با ماموریت خود در فضایی شاد و با نگاهی متفاوت به گرامیداشت روز خبرنگار می‌پردازد.
«صبح صبا» هر روز صبح مخاطبان را در جریان رویدادها و اخبار مهم ایران و جهان قرار می دهد، این اطلاع رسانی در قالب های متنوع و با بیانی طنز صورت می‌گیرد ،به گونه ای که شنوندگان رادیو صبا در اولین ساعات روز باشنیدن برنامه ای شاد و مفرح در جریان مهم ترین اخبار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور قرار می‌گیرند.
این برنامه در کنار اطلاع رسانی به موضوعات فرهنگی، اجتماعی،اقتصادی روز جامعه می‌پردازد، روز سه شنبه به مناسب روز خبرنگار این برنامه با موضوع خوش خبری راهی آنتن می‌شود.
«دو طرفه» یکی از برنامه‌های تعاملی این شبکه رادیویی است که با رویکرد تعامل با مخاطب و پخش تولیدات صداپایه مردمی راهی آنتن می‌شود.این برنامه تعاملی هرروز با مشارکت مخاطبان به موضوعات روز جامعه که مردم با آن درگیر هستند می‌پردازد. این برنامه سه شنبه ۱۷ مرداد با نگاهی متفاوت به گرامیداشت روز خبرنگار می‌پردازد و محمدرضا قلمبر مجری طناز با موضوع خبرچنی به گپ و گفت با مخاطبان می‌پردازد، و از شنوندگان می‌پرسد « چه خبری بردید و چه خبری آوردید؟»
برنامه فرهنگی «به توان هفت» که با محوریت روایت داستان‌های شنیدنی و با ترکیب سکانس هایی از فیلم های سینمایی تقدیم شنوندگان می‌شود.
این برنامه با ترکیب فیلم، کتاب و موسیقی یک موضوع را به توان هفت می رساند و برای مخاطبان شنیدنی تر می‌کند. روز سه شنبه ۱۷ مرداد این برنامه به مناسبت روز خبرنگار با موضوع وجدان بیدار به پخش سکانس هایی از فیلم سینمایی نارنجی پوش می‌پردازد.

این برنامه در بخش داستان خوانی با روایت دلنشین امیرحسین مدرس بخش های از کتاب افسوس نمی خوریم را به قلم یک خبرنگار و روزنامه نگار تقدیم مخاطبان می‌کند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.