Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 27631
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 18 تیر 1400 - 11:28 |

بررسی رنگبندی شهرها در «مخاطب خاص» رادیو

بررسی رنگبندی شهرها در «مخاطب خاص» رادیو

رادیو سلامت در برنامه مخاطب خاص که ۱۹ تیر ماه روانه آنتن می شود به بررسی رنگبندی شهرها و استان ها می پردازد که با توجه به موج پنجم ویروس کرونا تغییر کرده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی، تهیه کننده در این باره می گوید: روز شنبه ۱۹ تیر ماه به بررسی مشکلات موج پنجم کرونا می پردازیم. در حال حاضر شاهد تغییر در شهرها و استان ها هستیم و از آبی به زرد، زرد به نارنجی و نارنجی به قرمز تغییر کرده است. به همین دلیل در قالب گفت وگو با متخصصان بیماری های عفونی به موضوع پیشگیری می پردازیم و راهکارهای لازم در اختیار شنوندگان گذاشته می شود.

وی ادامه می دهد: همچنان در کشور درگیر این ویروس هستیم، باید مراقب باشیم و با رعایت شیوه های نامه های بهداشتی مانع زنجیره انتقال ویروس شویم. به همین دلیل ما در رادیو در قالب برنامه های متفاوت به این موضوع و اهمیت آن می پردازیم و اطلاعات لازم را در اختیار شنوندگان قرار می دهیم. در برنامه مخاطب خاص میزبان متخصصان عفونی همچون دکتر پیام طبرسی، دکتر محمدرضا هاشمیان، دکتر اشراقی و دکتر ایزدی هستیم.

هدف برنامه «مخاطب خاص» پرداختن به چالش های نظام سلامت است و پیگیر اخبار کلانی است که در حوزه سلامت اتفاق می افتد. برنامه با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از مسئولان مربوطه روانه آنتن می شود.

گوینده برنامه «مخاطب خاص» فیروزه آدابی و کارشناس مجری برنامه جواد نوفرستی است. برنامه «مخاطب خاص» غالبا متمرکز بر تصمیم گیری ها در نظام سلامت است و از زمان شیوع بیماری کرونا، برنامه به این سمت گرایش پیدا کرده است.

برنامه «مخاطب خاص» فارغ از بحث پیگیری موضوعات روز سلامت، با نگاه کارشناسانه به مباحث و مشکلات در نظام سلامت می پردازد و تحلیل می کند. برنامه «مخاطب خاص» روزهای شنبه ساعت ۲۰ به مدت یک ساعت پخش می شود و پنجشنبه ها تکرار این برنامه ساعت ۲۰ خواهد بود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.